عفونت کلیه در PKD

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

عفونت کلیه در PKD

 

http://www.kidneyabc.com/pkd-symptoms/1509.html

عفونت کلیه است که معمولا در PKD دیده شده و در حدود 30 تا 50 درصد از patients.People با میبرد رخ می دهد حداقل در عفونت کیست در طول عمر خود داشته باشد.

نشانه های عفونت کلیه در PKD

این عفونت ممکن است به کلیه و یا یک نشانه cyst.The و نشانه های عفونت کلیه باشد عبارتند از:

* تب

* برگشت، سمت و یا کشاله ران درد

* درد شکم

* ادرار کردن مکرر

* خون در ادرار در برخی موارد

* قوی، اصرار مداوم به ادرار کردن

آزمایش برای عفونت کلیه در PKD

اگر بیمار با PKD تجربه علائم فوق، آنها باید برای معاینه بیشتر test.A فیزیکی، آزمایش ادرار و کشت ادرار با تست حساسیت آنتی بیوتیکی به کلیه های حاد patients.If و یا عفونت کیست توصیه مشکوک، شمارش کامل سلولهای خونی، خصوصیات شیمیایی سرم، و کشت خون نیز ممکن است به دست آمده باشد.

درمان عفونت کلیه در PKD

همانطور که بسیاری از کیست ها در PKD کیسه های جدا شده، نه همه آنتی بیوتیک به خوبی می تواند کار اگر عفونت در cyst.As است آن سخت است برای گفتن که در آن عفونت، آنتی بیوتیک های خوراکی است که می تواند به حفره کیست نفوذ معمولا به بیماران تجویز می شوند آنتی بیوتیک های خاص نشان داده شده است به منظور نفوذ به کیست عبارتند از:

مترونیدازول

کلیندامایسین

آمپی سیلین

تری متوپریم سولفامتوکسازول

اریترومایسین

وانکومایسین

سفوتاکسیم

کلرامفنیکل

توصیه نمی شود: آمینوگلیکوزیدها

همانطور که برخی از آنتی بیوتیک ها می تواند به کلیه ها سمی، پزشک باید نوع و دوز بر اساس یک فرد مبتلا function.Generally کلیه، عفونت کلیه در PKD نیاز به یک دوره درمان طولانی را انتخاب کنید. با این حال، اگر این داروها به خوبی کار نمی کند، عمل جراحی مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان عفونت کلیه و عوارض دیگر از نتیجه PKD از مشکل کلیه، هدف درمان کلیدی برای کنترل این عوارض را کنترل کند و کیست. اگر کیست می تواند منقبض شده و به توقف رشد، خطر ابتلا به دیگر شرایط به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.