چگونه به مدیریت گرفتگی عضلات پا در PKD

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت گرفتگی عضلات پا در PKD

 

http://www.kidneyabc.com/pkd-treatment/1508.html

گرفتگی عضلات پا شکایات شایع بیماران PKD.The هستند معمولا تجربه ناراحتی در شب که حتی می تواند آنها را از خواب بیدار به خواب.

داشتن گرفتگی عضلات پا یک تجربه دردناک برای بیماران مبتلا به PKD است.بیماران ناگهانی، انقباض دردناک غیر ارادی از پا های اطلاعات muscles.The زیر می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD در مورد گرفتگی عضلات پا خود را بهتر می دانم را تجربه کنند.

علل گرفتگی عضلات پا در PKD

کم سدیم و پتاسیم

گرفتگی عضلانی به خصوص در PKD ممکن است به علت عدم تعادل الکترولیتی. یکی از توابع مهم کلیه است برای حفظ تعادل تعادل الکترولیت های مختلف مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم از کلیه etc.Diseased موفق به خوبی کار می کنند به علت کلسیم خون پایین و پتاسیم کم است، بنابراین در نتیجه گرفتگی عضلانی.

فساد خون در اشخاص مبتلا به بیماری قند

اسیدوز اشاره به افزایش اسیدیته خون و شرایط دیگر. این زمانی اتفاق می افتد که تجمع اسید لاکتیک در muscle.Acidosis نیز گفت: با گرفتگی عضلات پا همراه است.

کمبود ویتامین B

کمبود ویتامین B نیز با گرفتگی عضلات پا در PKD همراه است.

کم شدن آب بدن

کم شدن آب بدن اشاره به بدن می تواند به اندازه کافی مایعات دریافت کنید نیست و یا از دست دادن بیش از حد fluids.Dehydration می تواند منجر به تخلیه سدیم که یک علت گرفتگی عضلات پا در PKD.

چگونه برای مدیریت گرفتگی عضلات پا در PKD؟

بیماران 1.The باید الکترولیتهای سرم به طور منظم نظارت و تصحیح هر imbalance.They معمولا توصیه می شود که مکمل های خاص برای تصحیح عدم تعادل.

2.Regular تمرینات کششی می تواند از گرفتگی عضلات پا در شب در بیماران PKD.The جلوگیری باید آن را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

3.Massage راه خوبی برای مقابله با گرفتگی عضلات پا است. این می تواند کمک به کشش پا برای از بین بردن درد.

به غیر از گرفتگی عضلات پا، PKD همچنین می توانید به بسیاری از مشکلات دیگر مانند سنگ کلیه، کمر درد، سردرد و غیره به عنوان این مشکلات مشکل کلیوی ایجاد می شود، به آنها کنترل موثر و اساسا منجر شود، بهترین راه این است که برای درمان PKD به طور موثر و اساسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.