آیا می توانم بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک نوشیدن نوشابه های انرژی زا

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک نوشیدن نوشابه های انرژی زا

 

آیا می توانم بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک نوشیدن نوشابه های انرژی زا

نوشیدنی های انرژی هستند اولین انتخاب بسیاری از مردم برای طعم خوشمزه آن. با این حال، می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نوشابه های انرژی زا می نوشند؟

به طور کلی، نوشابه های انرژی زا انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک برای آن ممکن است خسارت های کلیه اساسی و کیست کلیه را تحت تاثیر قرار نمی.

نوشابه های انرژی زا و بیماری کلیه پلی کیستیک

نوشیدنی های انرژی به طور گسترده ای در دسترس هستند و قرار است به ترک شما احساس هوشیار و بیدار است. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، در صورتی که نوشابه های انرژی زا می نوشند در یک مقدار زیادی، وضعیت کلیه آنها ممکن است بدتر از قبل. چرا؟

چه چیزی باعث نوشابه های انرژی زا انتخاب بد برای بیماران برخی از محتویات آن، از جمله شکر، کافئین، فسفر و غیره هر کدام از آنها می تواند اثرات بد برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نشان می دهد. و عوارض جانبی عمده ای از نوشابه های انرژی زا عبارتند از:

- فشار خون بالا را افزایش می دهد

- بدتر التهاب در کلیه ها

- افزایش کیست های کلیوی در اندازه و تعداد

- افزایش حجم کار از کلیه های آسیب دیده

این است که چرا آنها پیشنهاد نشده است به نوشیدن انرژی.

نوشیدنی های جایگزین برای بیمار PKD

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، آب خالص، برخی از چای گیاهی و آب میوه های کم پتاسیم انتخاب خوبی خواهد بود.

با این حال، به عنوان برای شرایط شخصی، بیماران مبتلا به PKD پیشنهاد به پزشک مشورت و پیدا کردن نوشیدنی های خاص برای خود. اگر شما علاقه، شما می توانید یک پیام را به kidneyask@hotmail.com ترک و دریافت لیست نوشیدنی برای وضعیت خود را.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و نوشیدنی، که مدیریت شرایط بهتر کمک خواهد کرد. کارشناسان نشان می دهد بیماران به طب گیاهی چینی که به کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، و همچنین بهبود عملکرد کلیه ها کمک می کند را امتحان کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انرژی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.