تورم و درد مشترک با نفروپاتی IgA

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تورم و درد مشترک با نفروپاتی IgA

 

تورم و درد مشترک با نفروپاتی IgA

تورم و درد مفاصل شایع در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اتفاق می افتد می باشد.

تورم و IgA نفروپاتی

همه خون در سراسر بدن خواهد شد فکر شریان کلیوی. و کلیه ها مواد زائد را از خون فیلتر کردن و نگه داشتن مواد مفید در خون باقی بماند.

پروتئین یک ماده مفید است که باید در خون نگه داشته است، پس از فیلتراسیون کلیوی در شرایط عادی است. با این حال، در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، کلیه ها آسیب دیده است و نمی تواند به خوبی عمل.

به عنوان یک نتیجه، محصولات زائد مانند اوره، کراتینین، و آب اضافی در بدن، که خطر ابتلا به تورم را افزایش می دهد سپرده خواهد شد. علاوه بر این، کلیه های آسیب دیده فیلتر پروتئین از بدن. پروتئین است که توانایی طبیعی برای قفل کردن آب در خون. از دست دادن پروتئین باعث می شود که جریان آب را به بافت های مجاور، باعث تورم در بیماران.

درد مفاصل و نفروپاتی IgA

با درد مفاصل شما تجربه درد یا درد خفیف که در آن استخوان های شما را ملاقات. درد مشترک نیز نشانه ای از نفروپاتی IgA، زیرا عملکرد کلیه ها می تواند کمک به حفظ استخوان های قوی و سالم. امراض استخوانی از عوارض شایع بیماری کلیوی است.

هنگامی که کلیه خود را به خوبی می تواند عملکرد، آنها کمک تولید calcitriol از ویتامین D. Calcitriol به تحریک جذب کلسیم و فسفات در خون و در مغز استخوان تان کمک می کند.

چگونه مقابله با تورم و درد مفاصل در نفروپاتی IgA؟

آسیب کلیوی - برای کاهش علائم، ما باید علت زمینه ای را دست کم بگیریم.

نفروپاتی IgA آسیب اتوایمیون کلیه است، در نتیجه، ایمونوتراپی خواهد بود یک انتخاب خوب است، که به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با نفروپاتی IgA، که به کاهش علائم و جلوگیری از عود احتمالی کمک می کند.

طب سوزنی و ماساژ کمک می کند تا به مقابله با درد مفاصل به طور طبیعی، به عنوان آنها باعث درد و هیچ عوارض جانبی نیست، آنها را تبدیل به یک انتخاب ایده آل برای کودکان بیمار.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مشترک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.