نفروپاتی IgA و سطح کلسترول بالا

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و سطح کلسترول بالا

 

نفروپاتی IgA و سطح کلسترول بالا

در افراد مبتلا به نفروپاتی IgA، سطح کلسترول بالا می تواند یک تجربه مشترک. بیش از حد کلسترول زیادی می تواند عوارض خطرناک، مانند بیماری های قلبی می شود.

نفروپاتی IgA و سطح کلسترول بالا

در افراد مبتلا به نفروپاتی IgA، بیماری های قلبی بسیار رایج است. گزارش شده است که باعث بیماری کلیوی بیمار آزمایشگاه کلسترول کشیده حداقل سالانه.

در عوض، سطح کلسترول بالا باعث خسارت بیشتر به عروق خونی، از جمله شریان کلیوی. این بدتر نفروپاتی IgA شما.

چه سطح کلسترول بالا چیست؟

کلسترول می تواند بر روی دیواره های داخل رگ های خونی. تجمع باعث پمپاژ خون از طریق رگ های سخت تر برای قلب و می تواند باعث حمله قلبی و سکته مغزی شود.

علاوه بر این، کلسترول بالا نیز ممکن است نشان می دهد که رژیم غذایی شما مناسب نیست. اگر که می خورید بسیار چربی اشباع، چربی ترانس و غذاهای کلسترول، که همچنین می تواند سطح کلسترول را القاء بالا. اگر شما مواد غذایی زیر را در مقدار زیادی، آن است که احتمال بیشتری برای شما به منظور توسعه سطح کلسترول بالا:

- گوشت، پنیر، چیپس، بیسکویت، شیر، کره، مواد غذایی سرخ شده، غذاهای بسته بندی شده، زرده تخم مرغ و غیره

چگونه برای کاهش سطح کلسترول بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

همانطور که برای کلسترول بالا می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد، این مهم است که به پیدا کردن درمان برای کنترل آن در اسرع وقت. گزارش شده است، بسیاری از افراد مبتلا به نفروپاتی IgA از عوارض ناشی از آن مربوط به قلب است، نه خود بیماری کلیه می میرد.

طب گیاهی چینی

بسیاری از گیاهان کمک به گسترش عروق خونی و کاهش کلسترول بیش از حد در خون. همچنین، چینی طب گیاهی کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

با این حال، هر فرد نیاز به فرمول های مختلف گیاهی است. ترک پیام خود را به kidneyask@hotmail.com و دریافت لیست گیاهان شخصی شما.

مدیریت رژیم غذایی

- انتخاب گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی.

- به جای استفاده از گیاهان و ادویه جات را به غذاهای فصل، از سس ها، کره یا مارگارین.

- میوه ها و سبزیجات تازه را انتخاب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلسترول ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.