باید به بیماران ESRD استفاده از درمان دیالیز

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

باید به بیماران ESRD استفاده از درمان دیالیز

 

باید به بیماران ESRD استفاده از درمان دیالیز

باید به بیماران ESRD استفاده از دیالیز؟ ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی) است که آخرین و شدید ترین مرحله از بیماری های کلیه، صدمه به کلیه ها تبدیل شده است بسیار شدید و بیشتر عملکرد کلیه در حال حاضر از دست داده اند. در بسیاری از کشورها، دیالیز است که معمولا در برخورد با بیماری کلیوی استفاده می شود، به ویژه هنگامی که وضعیت توسعه ESRD. با این حال، باید ESRD بیماران استفاده از دیالیز؟

که زمانی که به دیالیز باید مورد استفاده قرار گیرد بستگی به شرایط خاص بیماران مبتلا به ESRD، این هیچ رابطه مستقیم با سطح کراتینین خالص است. اگر اختلال عملکرد کلیه ها باعث شده است که برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض ناشی از بیماری های کلیوی مانند ادم شدید، تنفس دشوار، بیماری های قلبی، از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ و غیره، به طور کلی، دیالیز استفاده می شود برای کمک به از بین بردن برخی از آنها.

فرد مبتلا به ESRD دارای GFR 15ml/min یا کمتر. همانطور که کلیه ها دیگر قادر به حذف مواد زائد و مایعات از بدن، مواد سمی در خون، باعث احساس کلی بیمار و محیط درونی نجس. اگر ما می خواهیم به بهبود اثربخشی داروها، کسانی که مواد زائد و سموم باید حذف شود. بنابراین باید دیالیز برای بیماران ESRD استفاده می شود، اما به طور موقت. وجود دارد جمع آوری برخی از مواد در بدن می تواند توسط دیالیز با توجه به تشخیص ایمنی بدن حذف، روش های تصفیه خون مناسب مانند تبادل پلاسما، hemofiltration، پرفیوژن خون، جذب ایمنی، و غیره استفاده می شود.

پس از همه، دیالیز نمی تواند درمان ESRD، هر چند که می تواند زندگی خود را تا حدی حفظ شده است. با این حال، در بسیاری از کشورهای دیگر، برخی از بیماران مبتلا به ESRD به تدریج تولید وابستگی به دیالیز. در چین، بیماران مبتلا به ESRD دریافت درمان از داروهای گیاهی چینی در حالی که مصرف دیالیز، اگر آن را در حال حاضر آغاز شده است. هدف از داروهای گیاهی چینی است که برای نجات کلیه با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه، دفعات دیالیز را می توان به تدریج کاهش می یابد، و آن را حتی می تواند متوقف شود در صورتی که عملکرد کلیه را می توان به درجه خاصی افزایش یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.