مقابله با کیست های کلیه مجتمع و بازگشت درد

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مقابله با کیست های کلیه مجتمع و بازگشت درد

 

مقابله با کیست های کلیه مجتمع و بازگشت درد

کمر درد می تواند تبدیل به یک نشانه کیست پیچیده کلیوی، و آن را بیشتر و یا کمتر می تواند بر زندگی عادی بیماران. افرادی که بالای 50 سال سن در معرض خطر بالاتری از توسعه کیست کلیه پیچیده نسبت به دیگران هستند. بیماری کلیه پلی کیستیک نیز می تواند یکی از دلایل برای تشکیل کیست های کلیه پیچیده باشد.

درد مبهم در پشت را می توان بزرگ شدن کیست پیچیده کلیوی ایجاد می شود، و این نوع کمر درد در زنان نسبت به مردان شایع تر است. هنگامی که کیست کلیه پیچیده به درجه خاصی رشد می کنند، تبدیل شدن آنها آسان است برای دریافت پارگی به خصوص بعد از ورزش شدید. اگر بیماران مبتلا به کیست های کلیه پیچیده همراه با عفونت ها یا انسداد ادراری ناشی از لخته شدن خون و یا سنگ کلیه، درد پشت می تواند تشدید شود.

قاتلان درد ممکن است تجویز به ارائه کمک از درد پشت. همچنین بیماران مبتلا به کیست های کلیه پیچیده می تواند تسکین کمر درد و سایر علایم از طریق یک رژیم غذایی مناسب، نوشیدن مقدار زیادی آب و رهبری یک شیوه زندگی سالم.

حذف لازم است برای جلوگیری از کیست های کلیوی از گسترش و تسکین کمر درد و برخی از علائم دیگر است. اگر بیماران نمی خواهید برای دریافت عمل جراحی، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است گزینه درمانی دیگر. هر چند از آن است که به طور عمده در چین استفاده می شود، بیماران بیشتر و بیشتر خارجی با کیست های کلیه پیچیده و یا بیماری کلیه پلی کیستیک سود حاصل از آن را به دست آورده اند. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی بر اساس، و هدف از این درمان طبیعی است، به کوچک شدن کیست از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت از مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست و بهبود کلیه تابع را از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه آن چیزی است که بیماران مبتلا به کیست کلیه پیچیده می خواهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بازگشت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.