چه چیزی آیا طبیعی برای درمان نفروپاتی IgA

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه چیزی آیا طبیعی برای درمان نفروپاتی IgA

 

چه چیزی آیا طبیعی برای درمان نفروپاتی IgA

از آنجا که از بهره وری و ایمنی آن، استفاده از داروهای گیاهی چینی به عنوان یک درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA شمارش شد. اگر شما فکر نمی کنم درمان که مصرف می کنید می تواند به شما یک پیش آگهی خوب، شاید داروهای گیاهی چینی گزینه درمانی دیگر تبدیل خواهد شد.

نفروپاتی IgA رایج ترین شکل گلومرولونفریت، یک بیماری است که صدمه می زند که از گلومرول است. آسیب ناشی از نفروپاتی IgA نتایج از ذخایر غیر طبیعی یک پروتئین به نام "غلظت IgA" در گلومرولها. همانطور که بیشتر گلومرول ها توسط پروتئین غلظت IgA آسیب دیده است، کلیه ها توانایی خود را به تدریج به پاک کردن مواد زائد از بدن را از دست می دهد. اگر این وضعیت به خوبی می تواند کنترل شود، در برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند، از دست دادن عملکرد کلیه پیشرفت به نارسایی مزمن کلیه، که نیاز به درمان دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک.

درمان معمول برای نفروپاتی IgA در بسیاری از کشورها شامل محدود کردن مقدار پروتئین در رژیم غذایی و کنترل دقیق فشار خون بالا، در صورت وجود. برخی از داروهای خاص استفاده خواهد شد برای کمک به تسکین علائم نفروپاتی IgA. 20-40٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، دچار ESRD حدود 20 سال پس از بیماری آشکار می شود. درمان موثر و طبیعی برای نفروپاتی IgA برای کمک به جلوگیری ESRD مورد نیاز است.

داروهای گیاهی چینی، این درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA با هدف صرفه جویی در کلیه بیماران خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. پس چگونه این درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA بیماران کمک کند؟

در مرحله اول، رسوب IgA در گلومرول می تواند توسط داروهای گیاهی چینی از طریق تخریب، که چیزی است که داروهای غربی هستند قادر به دستیابی به حذف، از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده ، چینی داروهای گیاهی کمک تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند، بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

این درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA گرفته شده است نه به صورت خوراکی، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، دو کیسه پر از دارو فرآوری خواهد شد تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند بر روی کلیه ها عمل می کنند، که می تواند نه تنها به بهبود اثربخشی داروها آسیب به دستگاه گوارش نیز جلوگیری می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.