PKD و کیست در کبد

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

PKD و کیست در کبد

PKD و کیست در کبد

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث می شود بسیاری از عوارض، مانند کیست در کبد، فشار خون بالا، نارسایی کلیه، قلب و غیره مشکل در خواندن و پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد کیست در کبد و بیماری کلیه پلی کیستیک.

بیماری کلیه پلی کیستیک

به عنوان یک بیماری کلیوی ژنتیکی، بیماری کلیه پلی کیستیک است هر چند خانواده ها منتقل می شود. اگر یکی از والدین دارای این بیماری، هر کودک را تغییر 50٪ به تحت تاثیر قرار گرفتن. اگر هر دو پدر و مادر تحت تاثیر قرار می گیرد، فرصتی برای فرزندان خود را تا 75٪ افزایش می دهد.

به عنوان PKD توسعه، بسیاری از اندام های دیگر و یا بافت ها را تحت تاثیر قرار خواهد شد، باعث عوارض مختلف و کیست کبد یک تجربه مشترک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است.

PKD و کیست در کبد

در درمانگاه، در بسیاری از محققان بر این باورند که کیست کبد مربوط به بیماری کلیه پلی کیستیک اساسی. بدین ترتیب، کنترل کیست در کبد، مهم است که برای مقابله با هر دو کیست کیست در کلیه ها و کبد.

درمان پزشکی و تغییر در شیوه زندگی از مهم ترین نقش را در مدیریت یک وضعیت بهتر از کلیه ها و کبد ایفا می کنند.

طب گیاهی چینی شده است از بسیار کهن چین تاسیس شده است. این است که برای درمان پزشکی برای بیش از 5.000 سال استفاده می شود. بسیاری از گیاهان تونیک به کلیه ها هستند.

برخی از گیاهان کمک به افزایش گردش خون، به عنوان یک نتیجه، وجود خواهد داشت یک اختلاف فشار بین خون و مایعات کیست وجود دارد. و مایع کیست را مجبور خواهد شد به جریان خون. با حمل خون، مایعات کیست خواهد شد به خارج از بدن ادرار در نهایت. این کمک می کند تا کوچک هر دو کیست بر کبد و کیست در کلیه ها به طور طبیعی.

علاوه بر این، افزایش گردش خون خون و اکسیژن را به بافت کلیه آسیب دیده و سلول های کبدی و غیره به عنوان یک نتیجه بیشتر پیشنهاد کمک خواهد کرد، آنها را "تغذیه" به درمان خود داشته باشد. این است که چگونه عملکرد کلیه و عملکرد کبد می تواند معکوس شود.

برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید. و ما خوشحالیم که به شما در کمتر از 48 ساعت برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.