آیا می توانم چای بابونه سطح کراتینین کمتر

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم چای بابونه سطح کراتینین کمتر

 

آیا می توانم چای بابونه سطح کراتینین کمتر

گل بابونه استفاده شده است تا چای برای درمان بسیاری از مواد تشکیل دهنده مشکلات سالم در بابونه دارای خواص ضد التهاب، ضد التهاب و ضد میکروب. آیا می توانم چای سطح کراتینین کمتر بابونه؟

چای بابونه بسیاری از benefits.It سلامت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان تعدادی از بیماری های روزمره، مانند بی خوابی، اضطراب، کشش عضلات، زخم نیز etc.It می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش سطح کراتینین بالا.

بابونه یک نوع از شاخ و برگ گیاهان که کمک لاو سطح کراتینین در بدن به دلیل آن است سطح بالایی از تحقیقات antioxidants.Some نشان می دهد که افرادی که نوشیدن چای بابونه می کنند سطوح کراتینین کمتر است. محتوا در بابونه عموما بی خطر است، اما شما نیاز دارید که قبل از مصرف مقدار زیادی از بابونه با پزشک خود مشورت کنید.

جدای از پستان بابونه برای کاهش سطح کراتینین، چای گیاه زیر نیز می تواند به بیماران کمک کند.

دارچین چای

دارچین است که معمولا به سطح قند خون را پایین استفاده می شود. آن را نیز می توان برای درمان کلیه problems.Cinnamon چای می تواند کمک به بهبود فرایند فیلتراسیون، در نتیجه افزایش حذف کراتینین از کلیه استفاده می شود.

ریشه قاصدک

ریشه قاصدک است که معمولا به عنوان یک دیورتیک استفاده می شود. این می تواند کمک به افزایش برون ده ادرار، به ویژه کسانی که با خروجی ادرار کم است. این می تواند سطح کراتینین با افزایش دفع ادرار خروجی را کاهش دهد.

گیاهان فوق می توان برای کاهش سطح کراتینین و کمک به محافظت از تابع کلیوی، چای به تنهایی به اندازه کافی برای درمان بیماری کلیوی در همه نیست.

نتایج کراتینین بالا از اختلال در ساختار کلیه و کاهش های کلیوی function.Therefore، به کاهش سطح کراتینین، هدف درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان جایگزین برای کاهش levels.It کراتینین می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا بدن برای تحریک خود بازسازی از structure.Thus اختلال کلیه، می تواند به بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد. اگر کلیه ها کار می کنند بهتر است به حذف مواد زائد از بدن، سطح کراتینین بالا کاهش خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کمتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.