چرا لوپوس علت پروتئین در ادرار

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا لوپوس علت پروتئین در ادرار

 

چرا لوپوس علت پروتئین در ادرار

لوپوس نیز erythmatosus لوپوس سیستمیک (SLE) نامیده می شود. این disorder.As خود ایمنی سیستم ایمنی بدن نمی تواند عملکرد درستی به افتراق مواد مضر را از سلول های سالم بدن است، می تواند به مبارزه با آن و آسیب سلول های بدن، بافت ها و organs.Lupus بدن می تواند نقاط مختلف بدن، از جمله مفاصل تاثیر می گذارد، خون، kidneys.When و کلیه درگیر می شوند، ممکن است پروتئین در ادرار می شود. بیماری کلیوی به نام لوپوس ناشی از نفریت لوپوس یا گلومرولونفریت لوپوس است.

پروتئین در ادرار در لوپوس

پروتئین نقش نقش body.They مهم است، بلوک های ساختمان برای تمامی قسمت های بدن، از جمله عضلات، استخوان، مو و ناخن است. همچنین آنها بدن را در برابر عفونت محافظت می کند.

همانطور که خون از طریق کلیه ها عبور می کند، مواد زائد خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده و مواد مفید باشد در پروتئین های body.Most محفوظ می باشد بیش از حد بزرگ برای عبور از فیلتر در کلیه ها به ادرار است.

با این حال، نفریت لوپوس زمانی اتفاق می افتد که آنتی بادی های لوپوس سپرده در کلیه و علت inflammation.As ها از فیلترهای در کلیه ها دچار اختلال است، پروتئین ها از خون به داخل ادرار نشت. پروتئین اضافی در ادرار می تواند باعث ادرار برای تبدیل شدن به کف یا کف آلود. حدود 30 تا 50٪ از بیماران مبتلا به لوپوس نفریت لوپوس در اولین ماه تا سه سال که مبتلا به لوپوس تشخیص داده می شوند. به غیر از پروتئین در ادرار، نفریت لوپوس نیز دیگر علائم و نشانه ها شود. شما می توانید نفریت لوپوس علایم و نشانه ها را یاد بگیرند.

چگونه برای مدیریت پروتئین در ادرار در لوپوس؟

تغییر رژیم غذایی یک راه آسان و موثر برای کاهش پروتئین در ادرار است. این بیماران باید مصرف پروتئین در رژیم غذایی روزانه خود را محدود و اجتناب از غذاهای پر در proteins.However، چقدر پروتئین شما باید بستگی به وضعیت شخصی شما. شما می توانید با ما به یک مرجع مشورت کنید.

درمان سرکوب کننده ایمنی مورد نیاز است به سرکوب system.If ایمنی بیش از حد فعال این بیماران به درمان پاسخ می دهند، پروتئین در ادرار خواهد یک remission.However موقت، استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند تن از عوارض جانبی می شود.

ایمونوتراپی آخرین گزینه برای درمان نفریت لوپوس است. این می تواند سیستم ایمنی بدن را بیش از حد فعال سرکوب و کمک به بازسازی بدن system.Meanwhile ایمنی طبیعی، بازیابی سیستم خود شفا بدن، ایمونوتراپی می تواند خود بازسازی کلیه اختلال در بافت ها و سلول های فعال کنید. اگر فیلتر در کلیه ها به خوبی ترمیم، پروتئین در ادرار خواهد شد اساسا کنترل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ادرار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.