بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال

 

بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است اسهال را تجربه، و آنها می خواهم به دانستن رابطه بین بیماری کلیه پلی کیستیک و اسهال. از شما انتظار می رود برای پیدا کردن پاسخ در اینجا.

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری شایع ارثی است که باعث می شود کیست های متعدد در کلیه توسعه است. با سن، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر. در حالی که با بزرگ شدن کیست، علائم آشکار بیشتر و بیشتر ممکن است به نظر می رسد، این است که چون کیست های بزرگ می تواند بافت کلیه اطراف ستم و به تدریج کلیه های ایسکمیک و anoxic. به طور کلی، اسهال علائم شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است.

اسهال یک علامت است، آن است که یک بیماری نیست. اسهال حاد در عرض دو هفته بهبود می بخشد، در حالی که اسهال مزمن است که بیش از دو هفته طول می کشد. بیماری کلیه پلی کیستیک خود خواهد اسهال ایجاد نمی کند. بیماری های دستگاه گوارش شایع ترین دلیل است که می تواند باعث اسهال شود. به عنوان یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، اگر شما از اسهال رنج می برند، شما باید بروید و معاینه برای تشخیص دلیل واقعی باعث اسهال. گاهی اوقات بیماران دارو را برای از بین بردن علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است حاوی مواد تشکیل دهنده که می تواند باعث اسهال شود.

در اغلب موارد، اسهال نیازی به هیچ چیز به جز زمان، معمولا یک یا دو روز متوقف شود. اما این مهم است برای جایگزینی مایعات از دست رفته در طول این زمان برای جلوگیری از دست دادن آب بدن است. اما اگر بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه به نارسایی مزمن کلیه و یا حتی ESRD وجود دارد، ممکن است محدودیتی در مصرف آب داشته باشد، به ویژه هنگامی که بیماران دارای خروجی ادرار نیست. در برخی موارد، داروها نیز ممکن است در درمان اسهال مفید است، اما پزشک مطمئن خواهند شد که داروها را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها ایجاد نمی کند.

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، کاهش آن کیست با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه هستند مهم ترین نکته، در حالی که چنین درمان که می تواند کمک به دستیابی به آنها به وجود آمده است، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید خوش بینانه در مورد زندگی خود است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسهال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.