چگونه برای پایان دادن به اثر عوارض جانبی دیالیز کلیه

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای پایان دادن به اثر عوارض جانبی دیالیز کلیه

 

چگونه برای پایان دادن به اثر عوارض جانبی دیالیز کلیه

تا حدودی، آن دسته از عوارض جانبی دیالیز کلیوی می تواند کیفیت زندگی بیماران تاثیر می گذارد، هر چند دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به خصوص بیماران ESRD حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. همودیالیز و دیالیز صفاقی دو اشکال مشترک دیالیز کلیه است. در حال حاضر ابتدا ما عوارض جانبی این دو نوع دیالیز کلیه به ترتیب ببینید.

عوارض جانبی درمان با همودیالیز

شکایت شایع در همودیالیز خارش پوست است، یک علت احتمالی این ناراحتی سطح فسفر بالا در نتیجه دیالیز است، اغلب. در طول دیالیز، زمانی که بیش از حد مایع از خون برداشته، آن را در فشار خون کم می شود. همچنین می تواند گرفتگی عضلانی در بعضی از بیماران می شود. سایر عوارض جانبی درمان با همودیالیز شامل سندرم عدم تعادل، تهوع و استفراغ، سردرد، درد قفسه سینه، تب و لرز، واکنش عنصر قابل اشتعال، فشار خون بالا و غیره.

عوارض جانبی دیالیز صفاقی

عوارض جانبی دیالیز صفاقی شامل عفونت، فتق و به همین ترتیب. رایج ترین نوع عفونت پریتونیت است. بعضی از بیماران دیالیز صفاقی برای پیدا کردن آن سخت به خوردن، به عنوان راه حل دیالیز در معده خود باعث می شود آنها احساس کامل. مصرف غذا کمتر اغلب به سوء تغذیه ترجمه. در برخی موارد، بیماران دیالیزی ممکن است مشکلات جنسی مانند از دست دادن میل جنسی، خشکی واژن و اختلال در نعوظ تجربه می کنند.

چگونه برای پایان دادن به آن دسته از عوارض جانبی دیالیز کلیه است؟

اگر شما برخی از عوارض جانبی دیالیز کلیوی رنج می برند، شما می توانید با پزشک خود را در مورد آن بگویید، او به شما کمک خواهد کرد که با آنها برخورد تا حدی. خوب، اگر فرکانس دیالیز می توان کاهش داد و یا حتی دیالیز می تواند متوقف شود، آن دسته از عوارض جانبی دیالیز کلیه را می توان به طور موثر برخورد می شود. تنها راه برای کاهش فرکانس دیالیز به بهبود عملکرد کلیه با تعمیر آسیب کلیه، در چین، داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق بازی یک سری از توابع، اما اثر درمان از موارد به موارد متفاوت است است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.