می تواند به بیماران مبتلا به PKD شراب انگور بنوشید

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به PKD شراب انگور بنوشید

 

می تواند به بیماران مبتلا به PKD شراب انگور بنوشید

می تواند به بیماران مبتلا به PKD نوشیدن شراب انگور؟ حتی اگر هیچ درمانی برای این بیماری کلیه وجود دارد، بیماران مبتلا به PKD معمولا پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم است. اگر شما یک عاشق شراب انگور با PKD، شما باید مایل به دانستن پاسخ.

با این حال، هیچ مطلق "بله" یا "نه" به سوال که آیا بیماران مبتلا به PKD می تواند شراب انگور بنوشید، آن را به یک ارتباط خاص با شرایط خاص بیماران مبتلا به PKD. اگر شما در مراحل اولیه به PKD، مقدار مناسب از شراب انگور هستند مجاز است. ویتامین E، فلاونوئیدها، اسید لینولئیک، و ترکیبات، به نام procyanidins بسیار در grapeseeds متمرکز است. این ترکیبات سالم نیز می تواند در غلظت های پایین تر در پوست انگور یافت می شود. Procyanidins نیز در شراب انگور و آب، اما در غلظت های پایین تر یافت می شود. رسوراترول موجود یکی دیگر از ترکیبات سالم انگور که مربوط به procyanidins است و به طور عمده در پوست یافت. رسوراترول محبوبیت زیادی به عنوان یک مکمل آنتی اکسیدان به دست آورد. بنابراین نوشیدن مقدار مناسب از شراب انگور می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD میزان وقوع برخی از عوارض ناشی از بیماری های کلیوی را کاهش می دهد.

اگر چه شراب انگور حاوی مقدار زیادی از ماده غذایی که خوب بدن انسان هستند، باید آن را ممنوع اگر PKD توسعه به نارسایی مزمن کلیه و یا حتی پایان مرحله بیماری کلیوی. این است زیرا شراب انگور بار بیشتر به کلیه های آسیب دیده را به ارمغان بیاورد.

ما نمی توانیم بگوییم که آیا شراب انگور و یا برخی دیگر برخی از مواد غذایی خاص خوب است برای بیماران مبتلا به PKD یا نه، آن را در گزارش آزمون و شدت وضعیت بیمار بستگی دارد. اما بیماران مبتلا به PKD باید بدانید که مهم ترین نکته برای آنها به کوچک شدن کیست که در حال رشد بر روی کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در این مورد، آنها به احتمال زیاد به یک زندگی عادی به عنوان هر کس دیگری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.