چگونه به کنترل پیشرفت نفروپاتی دیابتی

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به کنترل پیشرفت نفروپاتی دیابتی

 

چگونه به کنترل پیشرفت نفروپاتی دیابتی

به عنوان یک عارضه شایع دیابت، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی معمولا دیالیز را زودتر از بیماران با انواع دیگری از بیماری کلیوی نارسایی مزمن کلیه می آید. از دست دادن عملکرد کلیه یک شانس برای درمان دیالیز، پس چگونه برای کنترل پیشرفت نفروپاتی دیابتی فراهم می کند؟

هنگامی که بیماران دارای پروتئین در ادرار مشکل، به این معنی است که واکنش های التهابی در کلیه ها وجود دارد. آن می شود که سلول های فنوتیپی از تغییرات فنوتیپی changes.The از سلول یافت می شوند مهم است در اسکلروز کلیوی و فیبروز بینابینی. وقتی که سلول های تغییر، سلول های mesangial و سلول های اپی تلیال، سلول های اندوتلیال آسیب دیده خواهد شد. سپس آن را به مرحله فیبروز کلیوی اجرا کنید. اگر بدون درمان رها شود، سطح کراتینین خواهد شد بسیار افزایش یافته است، و بیماران بسیاری از عوارض را داشته باشند.

در مرحله اول، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به مصرف پیشنهاد شده با کیفیت بالا و پروتئین کم از سفیده تخم مرغ، شیر خالص، گوشت بدون چربی. لطفا غذاهای تند غذا خوردن نیست، و قهوه، چای قوی، سودا مصرف نکنید. یک رژیم غذایی سالم می تواند پیشرفت نفروپاتی دیابتی تا حدی کنترل کنید.

در واقع، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، اگر بافت آسیب دیده کلیه و نفرون می توانید تعمیر و عملکرد کلیه باقی مانده می توانید محافظت، پیشرفت نفروپاتی دیابتی می تواند به خوبی کنترل شده و کارآمد ترین راه است. در آن صورت، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی هنوز هم به احتمال زیاد به یک زندگی عادی هستند.

برای کنترل پیشرفت نفروپاتی دیابتی، روش درمان به طور کلی است: روشن عامل التهابی داخلی خود را، خود را ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و نفرون ها، مسدود کردن فیبروز کلیوی خود را، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را از آسیب بیشتر، محیط داخلی فقیر خود را تنظیم کنید. این تنها راه برای صرفه جویی در کلیه ها است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.