کدام گیاهان چینی می تواند کیست های بزرگ با PKD درمان

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کدام گیاهان چینی می تواند کیست های بزرگ با PKD درمان

 

کدام گیاهان چینی می تواند کیست های بزرگ با PKD درمان

در حال حاضر استفاده از گیاهان چینی در زمینه درمان PKD به ارمغان می آورد امید تازه ای برای افراد مبتلا به PKD. بدان سبب است که گیاهان چینی در کاهش کیست که در حال رشد بر روی کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه، که باعث می شود بیماران مبتلا به PKD به احتمال زیاد به یک زندگی عادی بدون دیالیز یا پیوند کلیه انجام شده است.

کیست های بزرگ می تواند بافت کلیه در اطراف آن ظلم و ستم و به تدریج کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند به دلیل هیپوکسیک ایسکمیک. برخی از داده ها نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی در سن 65-70، که در آن زمان، بیماران مبتلا به PKD را تجربه دیالیز یا دریافت پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را در بسیاری از کشورها است. تجربه بالینی غنی نشان میدهد نرخ موثر از گیاهان چینی در درمان نارسایی مزمن کلیه می تواند به بیش از 86 درصد برسد.

در بسیاری از کشورهای دیگر، عمل جراحی برای درمان کیست های بزرگ استفاده می شود. در مقایسه با عمل جراحی، داروهای گیاهی چینی می تواند نه تنها بدون عوارض جانبی کوچک شدن کیست های بزرگ نیز آنهایی که کوچک. برای بیماران مبتلا به PKD، مهم ترین نکته به کوچک شدن کیست که در حال رشد بر روی کلیه و بهبود عملکرد کلیه. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلولهای اپیتلیال کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست جذب شده خواهد شد. در همین حال، مواد فعال از گیاهان چینی می تواند عملکرد کلیه به تدریج با ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی بهبود می یابند.

در طول درمان برای PKD، سبزی های چینی با توجه به شرایط خاص بیمار انتخاب شده است. به طور کلی، ریزوم Lalang چمن، منی Plantaginis، گون Mongholicus، ریشه Achyranthes، Herba Epimedii، گسترش Hedyotis و دیگر گیاهان چینی استفاده می شود برای درمان PKD.

کارشناس در قرعه کشی یک طرح درمان دقیق با توجه به شرایط خاص هر بیمار PKD. این اختیار داشتن گرانبها در گیاهان چین چینی ارزش مورد آموخته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.