مقابله با مرحله 5 کلیه علائم شکست

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مقابله با مرحله 5 کلیه علائم شکست

 

مقابله با مرحله 5 کلیه علائم شکست

مرحله 5 علائم نارسایی کلیه واضح تر ظاهر می شود، زیرا مرحله 5 نارسایی کلیه، همچنین به عنوان مرحله 5 بیماری یا پایان بیماری مزمن کلیوی مرحله کلیوی شناخته شده است، آخرین مرحله شدید ترین بیماری کلیوی است.فرد مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 GFR از 15 میلی لیتر / دقیقه یا کمتر. در این مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیوی، کلیه ها از دست داده اند تقریبا تمام توانایی خود را برای انجام کار خود را به طور موثر است. و کسانی که مرحله 5 علائم نارسایی کلیه را کیفیت زندگی فقیر است.

از آنجا که کلیه ها دیگر قادر به حذف مواد زائد و مایعات از بدن، مواد سمی در خون تجمع می یابد، باعث احساس بد به طور کلی. مرحله 5 علائم نارسایی کلیه عبارتند از:

* خسته بودن

* از دست دادن اشتها

* سردرد

* حالت تهوع یا استفراغ

* خارش

* تورم، به ویژه در اطراف چشم ها و مچ پا

* گرفتگی عضله

* تغییرات در رنگ پوست

* افزایش پیگمانتاسیون پوست

* سوزن سوزن شدن در دست ها یا پاها

* ساخت ادرار کم و یا هیچ

* در حال قادر به تمرکز

در علاوه بر این به این مرحله 5 علائم نارسایی کلیه، برخی از عوارض مانند فشار خون بالا، کم خونی، بیماری های استخوان، بیماری های قلبی و غیره نیز ممکن است ظاهر می شود. گزینه های درمانی برای مرحله 5 علائم نارسایی کلیه و عوارض عبارتند از: رژیم غذایی سالم، دارو، دیالیز و پیوند کلیه.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 در حال حاضر خروجی هیچ ادرار برای مدت زمان طولانی، و سپس پیوند کلیه خواهد بود بهترین انتخاب خود را، و ما امیدواریم که آنها به زودی می تواند یک پیوند موفق کلیه در دریافت.

با این حال، اگر بیماران هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، پیوند کلیه ممکن است تنها و آخرین انتخاب خود را نمی. در چین، داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای صرفه جویی در کلیه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. اگر شما می خواهید نیست و یا مناسب برای دریافت پیوند کلیه، داروهای گیاهی چینی می تواند به شما امید جدید به ارمغان بیاورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شکست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.