چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت

 

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت

چگونه برای کمک به مردم مرحله 3 معکوس دیابت ناشی CKD؟ بیماری کلیوی ناشی از دیابت از عوارض شایع دیابت است و دیابت علت اصلی مرحله نهایی بیماری واقعی که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه است. اگر شما رنج می برند از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت، شما تا به حال به معکوس وضعیت شما فکر؟

در مرحله اول، خواهیم دید که چگونه دیابت باعث می شود مرحله 3 بیماری مزمن کلیه شما. سطح بالای قند خون کلیه ها فیلتر کردن خون بیش از حد، این همه کار اضافی بر روی فیلتر سخت است. استرس ناشی از کار زیاد باعث می شود کلیه ها به از دست دادن توانایی فیلتر کردن. مواد زائد را پس از آن شروع به ساخت در خون. به تدریج آسیب کلیه سربار و عملکرد کلیه مختل شده است. مرحله 3 CKD به معنای از دست دادن متوسط ​​عملکرد کلیه است. فرد مبتلا به مرحله 3 CKD صدمه به کلیه ها با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 30-59ml/min.

نسبتا صحبت کردن، مرحله 3 CKD احتمال متوقف شود. پس چگونه به مرحله 3 و معکوس بیماری مزمن کلیه ناشی از دیابت؟ شکی نیست که قند خون بالا باید به خوبی کنترل وجود دارد. برخی از برخی از داروها همراه با رژیم غذایی مناسب می تواند به کنترل قند خون را تا حدی کمک، گاهی اوقات به تزریق انسولین استفاده خواهد شد. در چین، "تانگ کانگ یی" و "ما تنگ کانگ" دو نوع از نسخه های خاص طب گیاهی مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل دیابت را از طریق حفاظت از جزایر پانکراس.

پس ما باید تمرکز را تغییر به درمان مرحله 3 CKD. نگاهی به اثربخشی و ایمنی را در نظر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. این است که عمدتا در چین استفاده می شود، اما بیشتر و بیشتر خارجی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان طبیعی است. مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند به صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. بیماران با مرحله 3 CKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را.

ما بر این باور درمان است که با هدف صرفه جویی در کلیه خود می تواند کمک به معکوس مرحله 3 دیابت ناشی CKD. امیدواریم که شما می توانید در مورد زندگی خود خوشبین است و شما در حال مبارزه علیه این بیماری به تنهایی نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.