چگونه برای کمک به PKD مرحله 3 در 40S

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به PKD مرحله 3 در 40S

 

چگونه برای کمک به PKD مرحله 3 در 40S

چگونه برای کمک به مرحله PKD 3 در 40S؟ در مرحله 3، بیماران مبتلا به PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) در حال حاضر توسعه دوره بزرگ شدن، که معمولا اتفاق می افتد زمانی که بیمار 40 سال سن دارند. در مرحله PKD 3، کیست های کلیوی در درجه زیادی هم در اندازه و هم در تعداد افزایش یافته است، و یک سری از عوارض شروع به نظر می رسد.

هنگامی که بیماران مبتلا به PKD در 40S خود را، کیست که در حال رشد بر روی کلیه ها بزرگ شدن بیشتر نگه دارید، ما آنرا مرحله 3 یا مرحله بزرگ شدن PKD که کیست بزرگتر بزرگتر از 4cm. به طور کلی، هیچ علامت آشکاری وجود دارد قبل از 20S و برخی شروع به 30S توسعه. همانطور که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، یک سری علائم و عوارض ناشی از PKD به وجود مانند درد پشت، پروتئین در ادرار، خون در ادرار، فشار خون بالا و غیره آمده است. مرحله PKD 3 در 40S مرحله فوری برای دریافت درمان مناسب است، به عنوان عملکرد کلیه می تواند به سرعت در حال سقوط بدون درمان سریع و کارآمد.

عمل جراحی توصیه می شود برای برداشتن کیست کلیه بزرگ. این می تواند کمک به بخش پاک کیست بزرگتر دور و کاهش فشار به بافت های کلیوی و بیماران مبتلا به PKD راحتی فوری دریافت کنید. اما کیست های کوچک هستند چیزی است که جراحی قادر به مقابله با آنها می توانند با سرعت نسبتا سریعتر تصویر را بزرگ تر ببینید.

در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود. در مقایسه با عمل جراحی، آن را فقط نیاز بیماران مبتلا به PKD به دروغ روی تخت در هنگام مصرف این درمان در خارج. این است که در داروهای گیاهی چینی، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش می دهد، کاهش فعالیت سلول های پوشش مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی، در آن صورت، مایع کیست را می توان جذب و در نهایت از بدن خارج شوند با ادرار. در همین حال، داروهای گیاهی چینی می تواند تغذیه برای کلیه های آسیب دیده برای کمک به بهبود عملکرد کلیه را فراهم خواهد کرد.

اگر شما در حال تجربه به PKD مرحله 3 در 40S، درمان است که کمک می کند تا کیست کوچک و سعی در بهبود عملکرد کلیه می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.