چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با 30٪ عملکرد کلیه

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با 30٪ عملکرد کلیه

 

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با 30٪ عملکرد کلیه

همانطور که برای کسانی که بیماران PKD با به عملکرد کلیه 30٪، چه نوع از اطلاعات در مورد شرایط خود باید آنها را می دانید؟ هدف از این مقاله این است که برای آوردن آن دسته از بیماران افسرده PKD امید جدید.

به عنوان یک بیماری ارثی است، به همین دلیل می تواند اختلال عملکرد کلیه اتفاق می افتد به بیماران مبتلا به PKD؟ PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه شناخته شده است، و با سن، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر، بزرگ شدن کیست می تواند بافت کلیه در اطراف آن ظلم و ستم و به تدریج کلیه ایسکمیک و anoxic را، که منجر به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه است. با توجه به سطح GFR، بیماری های کلیوی را می توان به پنج مرحله تقسیم شده است. در اینجا یک مرجع را برای شما به شکل مرحله که 30 درصد عملکرد کلیه باید به آن تعلق است:

مرحله 1 نرمال یا بهتر عملکرد کلیه GFR> 90

2 خفیف مرحله بیماری کلیوی با کاهش عملکرد کلیه GFR 60-89

کلیه Stage3 متوسط ​​مزمن نارسایی-GFR 30-59

مرحله 4 شدید کلیوی مزمن نارسایی-GFR 15-29

مرحله 5 پایان مرحله بیماری کلیوی GFR <15

در حال حاضر شما می توانید ببینید که عملکرد کلیه 30٪ می تواند به بیماران مبتلا به PKD که این وضعیت در حال حاضر در اواخر مرحله از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را بگویید. در حال حاضر مهم ترین چیز است به کوچک شدن کیست ها با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه، در غیر این صورت، این وضعیت به زودی توسعه مرحله 4 بیماری مزمن کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی خواهد بود که بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه در همان زمان. این درمان در خارج بر اساس داروهای گیاهی چینی، و در حال حاضر آن را با بهره گیری بیماران بیشتر و بیشتر PKD در سراسر جهان است. در مقایسه با داروهای گیاهی چینی خوراکی، اثر بهبود یافته است و صدمه به دستگاه گوارش آسیب دیده است. اگر عملکرد کلیه 30٪ می تواند به تدریج بهبود یافته است، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد به طور موثر مانع، بدون شک کیفیت زندگی را بهبود خواهد. اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و مناسب نیست را برای شما به مشورت مردم در اطراف شما، شما می توانید به طور مستقیم کارشناسان آنلاین آزادانه مشورت و یا یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.