آیا می توانم Cordyceps عصاره درمان نفروپاتی IgA

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم Cordyceps عصاره درمان نفروپاتی IgA

 

آیا می توانم Cordyceps عصاره درمان نفروپاتی IgA

IgA نفروپاتی یک فرم glomerulonephritis.It است است رخ می دهد زمانی که غلظت IgA یک پروتئین است که کمک می کند تا مبارزه بدن در برابر عفونت های سپرده در گلومرولی مزانژال area.While مطالعات گسترده انجام شده است، درمان نفروپاتی IgA هنوز هم محدود است. آیا می توانم Cordyceps عصاره درمان نفروپاتی IgA نداشتند؟

Cordyceps عصاره

Cordyceps عصاره یک گروه از قارچ انگلی حاوی بیش از 400 species.It شرح داده شده است که برای هزاران سال به عنوان گیاهان تونیک عمیق استفاده می شود. آن استفاده می شود به تقویت بدن و ذهن در یک سطح بنیادی. برخی از مطالعات و بهره وری از شیوه های بالینی آن در درمان نفروپاتی IgA به اثبات رسانده اند.

Cordyceps عصاره برای نفروپاتی IgA

عصاره Cordyceps عصاره می تواند به میزان مرگ و میر از بیماری کلیوی را 83٪ کاهش می دهد. این گیاه دارای اثرات شفابخش زیر است.

* نفروپاتی IgA است با التهاب kidneys.Cordyceps برجسته شده می تواند نفوذ سلول های التهابی به کلیه ها را کاهش می دهد و همچنین می توانید فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن به طور موثر سرکوب.

* Cordyceps عصاره همیشه به تقویت سیستم دفاعی از پسر و مقادیر زیادی از تاریخ اخیر نشان می دهد که corhyceps است یک سیستم ایمنی گیاه potentiator.This بسیار قوی بدن می تواند کمک به بهبود عملکرد مناسب و سالم از سیستم ایمنی بدن استفاده می شود شده است.

* Cordyceps عصاره می تواند به نفع در system.It عروقی می تواند میکرو گردش خون را بهبود بخشد و افزایش عرضه خون به خون kidneys.Increased شده و اکسیژن می توانید فیبروز و زوال عملکرد کلیوی را کاهش دهد.

* کنترل عوارض ناشی از نفروپاتی IgA مانند کم خونی.

* کاهش سطح BUN و کراتینین.

Cordyceps عصاره بسیاری از اثرات درمانی در درمان نفروپاتی IgA پس از آن به patients.However توصیه می شود، اگر آن را به طور نادرست مورد استفاده قرار گرفته است، باعث خواهد شد آسیب به بیماران kidneys.The، هرگز نباید آن را بدون مشورت با یک پزشک حرفه ای از طب چینی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.