بهبود مرحله 3 کلیه پیش آگهی بیماری با طب چینی

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بهبود مرحله 3 کلیه پیش آگهی بیماری با طب چینی

 

بهبود مرحله 3 کلیه پیش آگهی بیماری با طب چینی

مرحله 3 بیماری کلیوی است با از دست دادن متوسط ​​عملکرد کلیوی charactered. میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) اندازه گیری چگونه به خوبی کارکرد خود را به خوبی. بیماری مزمن کلیه (CKD) به 5 مرحله بر اساس GFR تقسیم شده است. مرحله 3 بیماری کلیوی این بدان معنی است که GFR 30 تا 59 میلی لیتر / min.If است غیر قابل کنترل، آن را به stage.How بعدی پیشرفت به بهبود مرحله 3 پیش آگهی بیماری کلیوی با طب چینی؟

چه عواملی می تواند مرحله 3 پیش آگهی بیماری کلیوی تاثیر می گذارد؟

شرایطی که منجر به مشکل کلیوی

شرایط متنوع که می تواند باعث مشکل کلیه، مانند فشار خون بالا، دیابت، عفونت etc.In شرایط مختلف، کاهش عملکرد کلیه در سرعت های مختلف وجود دارد.

سن

اگر بیماران مسن تر از 65، پیش آگهی در مرحله 3 بیماری کلیه را بدتر تبدیل خواهد شد. دلیل این است که مشکل کلیه با مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دیگر پیچیده است.

عوارض

بسیاری از بیماران از عوارض بیماری کلیوی جان خود را از دست می دهند قبل از کلیه خود را شکست completely.Complications های می تواند مرحله 3 پیش آگهی بیماری کلیوی به طور قابل توجهی از قبیل بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، hypoproteinemia و غیره بدتر

بهبود مرحله 3 پیش آگهی بیماری کلیوی با طب چینی

طب چینی است که برای درمان بسیاری از شرایط در چین مورد استفاده قرار گرفته است. بیش از 10،000 نوع از داروهای چینی استفاده می شود برای درمان مواد تشکیل دهنده اصلی disease.The در طب چینی وجود دارد شامل گیاهان، حیوانات و minerals.Based در شرایط فردی، انواع مختلفی از داروها در یک فرمول استفاده شود.

بر اساس علل بیماری کلیوی را، درجه صدمه به کلیه ها و مسائل مربوط به سلامت همراه، داروها چینی خواهد شد prescribed.In از گذشته، داروهای چینی تمام داروهای خوراکی هستند. از آنجا که طعم بسیار تلخ است و همچنین می تواند دستگاه گوارش و کلیه ها را تحریک، نرم افزار جدید از طب چینی شناخته شده است به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند از علائم با حذف علل ریشه ای و احیای ساختار کلیه اختلال کنترل کنید. بنابراین، می تواند پیشرفت بیماری را متوقف و آن را بهبود function.In کلیه این مورد، مرحله 3 پیش آگهی بیماری کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.