آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه به طور طبیعی معکوس

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه به طور طبیعی معکوس

 

آیا می توانم مرحله 3 بیماری کلیه به طور طبیعی معکوس

بیماری مزمن کلیه (CKD) اشاره دارد به از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی. این است که به 5 مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها در حد متوسط ​​GFR در محدوده 30 ~ مرحله بیماری کلیوی 59ml/min.Can 3 در معکوس به طور طبیعی به کمک به بیماران برای بازگشت به حالت عادی دچار اختلال میشود زندگی؟

در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی، سطح بالایی از مواد زائد در خون ساخت تا باعث یک بیماری شناخته شده به عنوان بیماران uremia.The با مرحله 3 بیماری کلیه است احتمال بیشتری برای ابتلا به عوارض از قبیل فشار خون بالا ، کم خونی، بیماری etc.The استخوان اهداف درمان در مرحله 3 بیماری کلیه است که برای کمک به بیماران سالم و آرام اقامت پیشرفت بیماری و همچنین بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود درمان های زیر تابع کلیه می تواند مرحله 3 کلیه معکوس بیماری به طور طبیعی.

خوردن یک رژیم غذایی سالم

یک رژیم غذایی سالم، چنین نقش مهمی در مرحله درمان از 3 disease.As کلیه کلیه ها قادر به حذف مواد زائد و تنظیم سطوح از مواد معدنی مختلف به اندازه کافی بازی می کند، یک رژیم غذایی سالم که از بین بردن مواد معدنی مانند سدیم، فسفر و منیزیم است essential.This است زیرا آن دسته از محصولات دشوار برای کلیه پردازش قرار داده و فشار اضافی در بدن و کلیه ها زمانی که آنها ساخت تا در رژیم غذایی bloodstream.The است باید در پروتئین کم می باشد و شامل انواع مختلفی از میوه ها، حبوبات و سبزیجات. در همین حال، بیماران باید چربی اشباع و کلسترول در رژیم غذایی خود را کاهش دهد. به عنوان شرط از فردی به فرد دیگر متفاوت است، شما می توانید به ما برای به دست آوردن یک طرح رژیم غذایی شخصی مشورت کنید.

تغییر در شیوه زندگی

فشار خون بالا و دیابت معمولا در مرحله 3 کلیه disease.Controlling از این شرایط دیده می شود می تواند به حفظ عملکرد کلیوی کمک کند. بیماران باید یک رژیم ورزش منظم برای حفظ وزن بدن سالم و فشار خون است. در همین حال، آنها باید سیگار کشیدن و نوشیدن را ترک کنید.

طب گیاهی چینی

یک رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک زیادی در کاهش مرحله 3 progression.However بیماری کلیوی، آنها به اندازه کافی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و بازگرداندن کلیه اختلال structure.Chinese داروهای گیاهی مقوی به بافت های کلیوی هستند و می تواند به بازسازی خود تحریک کلیه اختلال به بهبود عملکرد کلیه است. با این حال، برخی از گیاهان می تواند به کلیه ها مضر اگر آنها مورد استفاده قرار irrationally.So شما هرگز نباید گیاهان بدون مشورت با یک پزشک حرفه ای استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: معکوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.