می تواند به بیماران مبتلا به FSGS گریپ فروت بخورید

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به FSGS گریپ فروت بخورید

 

http://www.kidneyabc.com/fsgs-health-care/1501.html

در کشورهای غربی، آن را محبوب است به خوردن grapefruit.It بسیاری از فواید سلامتی مانند سلامت قلب، ضد سرطان، زدودن سموم از مزایای، مزایای وزن از دست دادن، بیماران مبتلا به FSGS می تواند گریپ فروت خوردن؟

در FSGS، به کلیه ها قادر به حذف پتاسیم اضافی از خون دچار اختلال میشود. بعضی از داروها نیز می تواند سطح پتاسیم level.High پتاسیم خود را بالا می برد می تواند بسیار dangerous.It می تواند باعث نامنظم شدن ضربان قلب و حتی قلب failure.As های گریپ فروت سرشار از پتاسیم است، آن را به افراد مبتلا به FSGS توصیه نمی شود.

علاوه بر این، گریپ فروت شناخته شده است به تعامل با medications.Those خاص که در حال مصرف دارو برای کنترل سطح کلسترول خود به خصوص باید به جلوگیری از خوردن داروهای grapefruit.Stain می تواند با مواد موجود در گریپ فروت تعامل، منجر به عوارض جدی.

به عنوان سطح پتاسیم در خون است تهدید کننده زندگی است، چگونه به کاهش مصرف پتاسیم برای افراد مبتلا به FSGS.

سطح پتاسیم در خون باید بین 3.5 تا 5.0 باشد. شما می توانید از راهنمایی های زیر را دنبال کنید به منظور کاهش مصرف پتاسیم است.

* اجتناب از فرآورده های لبنی و آجیل؛

* جایگزین های نمک اغلب حاوی پتاسیم هستند و باید مورد استفاده قرار گیرد.

* سوپ کنسرو شده و محصولات گوجه فرنگی و سایر غذاهای بسته بندی شده باید reduced.The نمک در این غذاها اغلب با کلرید پتاسیم جایگزین شده است.

* تخلیه کنسرو میوه ها و سبزیجات قبل از غذا خوردن

به عنوان بیماران مبتلا به FSGS می توانید گریپ فروت را نخورید، چه از میوه های خوب برای بیماران. میوه ها کمتر از پتاسیم شامل خربوزه قندک، لیمو و لیموترش، انبه، پاپایا، گلابی، هلو، آلو، آناناس، ریواس، هندوانه و غیره

به غیر از غذاهای محدود از پتاسیم بالا، بیماران مبتلا به FSGS همچنین باید غذاهای پر از پروتئین، فسفر و سدیم را محدود می کند. به عنوان شرط از فردی به فرد دیگر متفاوت است، رژیم غذایی همچنین باید different.You می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.