بیماران مبتلا به CKD نوشیدنی سویا شیر

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماران مبتلا به CKD نوشیدنی سویا شیر

 

http://www.kidneyabc.com/ckd-health-care/1499.html

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) اغلب توصیه می شود برای محدود کردن به آنها معمولا milk.So استفاده از جایگزین های دیگر به بیماران it.Can با نوشیدن شیر سویا CKD؟

شیر سویا دارای بسیاری از benefits.It سلامت می تواند به بهبود پروفایل چربی، تقویت یکپارچگی عروق خونی، جلوگیری از پوکی استخوان فواید سلامتی etc.These را شیر سویا تبدیل شدن به یک نوشیدنی خوب برای بیماران به طور کلی population.The مبتال به بیماری مزمن کلیه باید شیر سویا در اعتدال می نوشند.

شیر سویا نوشیدنی غیر لبنی است که از بیماران soybeans.Many مبتال به بیماری مزمن کلیه ممکن است فکر می کنم آن در پروتئین لود شده به طوری که ترک نوشیدن آن است. پروتئین بیش از حد می تواند مقدار زیادی از اوره است که برای بدن سمی تولید می کنند. در واقع، شیر سویا است نسبتا غنی از پروتئین، به عنوان هر یک فنجان حاوی 5 گرم است. این مقدار کمتر از شیر لبنی، که حاوی 8G در شیر سویا cup.So یک انتخاب بهتر از شیر حیوانی است.

علاوه بر این، جایگزینی محصولات حیوانی آن با شیر سویا برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش می دهد و ممکن است کمک به حفظ function.This کلیوی به فیتواستروژن را از سویا نسبت داده شده است.

با این حال، شیر سویا غنی از پروتئین در اعتدال به عنوان ذکر شده در بالا است. پروتئین موجود در شیر سویا باید شامل کل مصرف پروتئین روزانه برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه.

به غیر از شیر سویا، شیر خوب به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟ کلسیم، فسفر، پتاسیم و پروتئین باید در هنگام انتخاب یک شیر alternative.Rice شیر در نظر گرفته شود، شیر بادام و شیر غیر لبنی حاوی میزان می تواند جایگزین به بیماران مبتلا به CKD است.

در هنگام انتخاب یک شیر، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید خواندن برچسب برای دیدن مواد مغذی موجود در it.Meanwhile، به عنوان شرط از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بیماران باید با یک متخصص تغذیه مشورت برای انتخاب نوع شیر سمت راست است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.