نفروپاتی IgA در کودکان: پیش آگهی و درمان

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA در کودکان: پیش آگهی و درمان

 

نفروپاتی IgA در کودکان: پیش آگهی و درمان

، IgA نفروپاتی یک اختلال برجسته با ایمونوگلوبولین A (IGA) در گلومرولی مزانژال area.It، فرم رایج ترین گلومرولونفریت در children.Read است، به یادگیری پیش آگهی و درمان نفروپاتی IgA در کودکان است.

پیش آگهی از نفروپاتی IgA در کودکان

خون در ادرار یک علامت معمولی از نفروپاتی IgA است و آن را معمولا رخ می دهد پس از نشت ادرار infection.But در ادرار به این معنا نیست که بیماران problems.In طولانی مدت برخی از موارد، بیماران نشت خون و پروتئین در urine.Excess پروتئین در ادرار می تواند باعث، پروتئین swelling.Heavy در ادرار با یک پیش آگهی ضعیف، نفروپاتی IgA نداشتند در children.After 10 تا 20 سال مبتلا به نفروپاتی IgA همراه، کلیه ها ممکن است نشانه ای از کلیه damage.About 25٪ از بزرگسالان مبتلا به نفروپاتی IgA توسعه را نشان می دهد کلیه کل Failure.Only 5 تا 10 درصد از کودکان دچار کل درمان تهاجمی failure.If کلیه اوایل به تصویب رسید، پیش آگهی از نفروپاتی IgA به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

درمان نفروپاتی IgA در کودکان

درمان عمومی

درمان به طور کلی در کاهش این بیماری و جلوگیری از عوارض تمرکز دارد.

فشار خون بالا عوارض نفروپاتی IgA است و می تواند به صدمه kidneys.Angiotensin آنزیم تبدیل (ACE) مهار کننده و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (می روند، ARBs) می تواند فشار خون بالا را کاهش و همچنین می تواند در ادرار را کاهش می دهد پروتئین و محافظت از عملکرد کلیه.

یک رژیم غذایی سالم و داروها برای پایین آوردن سطح کلسترول استفاده می شود.

پردنیزون قادر است التهاب را در کلیه ها برای از بین بردن آسیب های التهابی به کلیه سرکوب. با این حال، استفاده از پردنیزولون می تواند تن از عوارض جانبی می شود.

مکمل های روغن ماهی حاوی امگا 3 می تواند به صدمه به کلیه، نفروپاتی IgA نداشتند کند.

جدیدترین درمان

پیوند سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA در کودکان است. نفروپاتی IgA رخ می دهد به علت به dysfunction.Immunotherapy ایمنی می تواند کمک به بازسازی بدن سیستم ایمنی نرمال و بازیابی توانایی خود شفا بدن. بنابراین، می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها را متوقف و آن را بهبود در عملکرد کلیه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.