رژیم غذایی به سطح کراتینین پایین و BUN بالا

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی به سطح کراتینین پایین و BUN بالا

 

رژیم غذایی به سطح کراتینین پایین و BUN بالا

سطوح BUN و کراتینین دو شاخص مهم در اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه خود را functioning.When شده است کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن به اندازه کافی، سطح BUN کراتینین سطح کراتینین کمتر رژیم غذایی و BUN بالا elevate.Can؟

علل سطح بالایی از BUN و کراتینین

کراتینین کراتین است که بخش مهمی در muscle.As آن است که به طور معمول توسط کلیه ها فیلتر شده است، آن را می تواند در levels.However ثابت نگه دارید، هنگامی که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی برای فیلتر کردن blood.Creatinine خواهد ساخت تا در بدن، در نتیجه و در نتیجه سطح کراتینین بالا.

پروتئین ها بازی نقش مهمی در body.They، می تواند بدن را در برابر عفونت محافظت می کند و نیز می تواند مواد مغذی برای کلیه body.Diseased ارائه می تواند موفق به آنها را بیش از حد اوره adequately.If می سازد تا در بدن را حذف، می تواند باعث یک بیماری به نام اورمی برجسته با بسیاری از علائم از جمله بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، کم خونی و غیره

رژیم غذایی برای کاهش سطح کراتینین و BUN بالا باید عملکرد کلیه باقی مانده محافظت و کاهش تولید wastes.A رژیم غذایی توصیه می شود به کاهش سطح BUN و کراتینین بالا به شرح زیر است:

غذاهای پیشنهادی

بیماران توصیه می شود به خوردن بیشتر میوه و سبزیجات تازه. آنها سرشار از فیبر رژیمی است که بسیاری از مزایای بهداشت و درمان، مانند سطوح پایین تر چربی، کنترل سطح قند خون، جذب سموم در بدن و غیره با این حال، بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی مواد معدنی که به body.Therefore مضر هستند، بیماران باید مراقب باشید در هنگام انتخاب میوه ها و سبزیجات.

مواد غذایی را باید کاهش داد و حتی اجتناب شود

افراد با سطح بالایی از BUN و کراتینین باید غذاهای پر در مصرف proteins.Protein از 0.6 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن را کاهش می دهد به بیماران توصیه می شود که GFR کمتر از 25.Half پروتئین خود را باید از منابع با کیفیت بالا است که آمده است ارائه تمام اسیدهای آمینه ضروری مانند تخم مرغ، شیر، گوشت قرمز، پروتئین زیادی poultry.How، باید به شما هر روز؟ شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن یک مرجع است.

غذاهای نمک بالا باید مصرف avoided.Excess نمک می تواند باعث احتباس مایعات و سدیم برای ایجاد یا بدتر شدن فشار خون pressure.High خون بالا است خطر عمده در بدتر شدن عملکرد کلیوی.

بر اساس کار خون، میزان پتاسیم و فسفر در رژیم غذایی نیز باید محدود شود.

آنچه در بالا آمد، یک رژیم غذایی به طور کلی سطح کراتینین کمتر و BUN بالا است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.