درمان برای برجسته کلیه کیست کورتیکال اندازه گیری 4.6 * 7.6 سانتی متر

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان برای برجسته کلیه کیست کورتیکال اندازه گیری 4.6 * 7.6 سانتی متر

 

درمان برای برجسته کلیه کیست کورتیکال اندازه گیری 4.6 * 7.6 سانتی متر

برجسته کیست کورتیکال کلیه کیست در داخل به شکل در حال رشد در cortex.As کلیوی کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. است، آنها ممکن است کلیه ها را مختل به باعث decline.What عملکرد کلیه درمان برای کلیه برجسته کیست کورتیکال اندازه گیری 4.6 * 7.6cm است؟

برجسته کیست کورتیکال کلیه با fluid.When پر کیست کوچک هستند، آنها اغلب می تواند کیست noticed.The نیست اغلب به طور تصادفی تشخیص داده زمانی که تست ها را برای دیگر انجام می شود در problems.Generally، زمانی که کیست ها کمتر از 3 سانتی متر، درمان نیست بیماران needed.The فقط نیاز به نگه داشتن سونوگرافی به طور منظم پیگیری است.

با این حال، با بالا رفتن سن، سلول های آستر بر روی دیوار کیست بیشتر و بیشتر مایعات ترشح، بنابراین در نتیجه کیست کیست های بزرگ enlargement.The فشرده سازی بافت کلیه مجاور، و در نتیجه هزاران فشار خون symptoms.High: درد و پشت درد می باشد علائم معمول برجسته کیست کورتیکال کلیه.

به عنوان برجسته کلیه کیست کورتیکال اندازه گیری 4.6 * 7.6cm علت فشار جدی به بافت های کلیه، بیماران باید برای درمان به موقع به دنبال.

گزینه های درمانی برای برجسته کیست کورتیکال کلیه عبارتند از:

* سوزن و تخلیه کیست، و سپس پر کردن آن با الکل

به کوچک شدن کیست های بزرگ، یک سوزن بلند و نازک از طریق پوست قرار داده و دیوار از cyst.Then کلیه مایع از کیست خشک شده. سپس سیال از کیست تخلیه است و کیست خواهد شد با راه حل الکل برای جلوگیری از reforming.However است در پر، کیست به احتمال بسیار زیاد به عود پس از عمل است.

* جراحی برای برداشتن کیست

اگر سوزن به خوبی کار نمی کند، عمل جراحی مورد نیاز خواهد بود به حذف مایع cyst.The به از کیست تخلیه و سپس دیوار کیست قطع شده یا سوخته دور.

* طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی درمان طبیعی برای کلیه قشری برجسته cyst.The مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند کیست در راه ملایم بدون ایجاد هر گونه عوارض تهاجمی در بدن کوچک می باشد.

آنچه در بالا آمد، گزینه های درمانی برای برجسته کیست کورتیکال کلیه. بر اساس شرایط خود، درمان های مربوطه مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل این بیماری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سانتی متر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.