بیماری مزمن کلیوی و هیپرکالمی

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیوی و هیپرکالمی

 

بیماری مزمن کلیوی و هیپرکالمی

هیپرکالمی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، که باید درمان شود، برای جلوگیری از پیشرفت به شرایط سخت تر شایع است. خواندن و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع.

هیپرکالمی

هیپرکالمی به معنای سطح پتاسیم خون بالاتر از حد نرمال است. هر هیپرکالمی ملایم باید در اسرع وقت درمان شود، زیرا پتاسیم شدید خون بالا ممکن است به نتایج های مختلف جدی مانند ایست قلبی و یا حتی مرگ منجر شود.

چگونه برای درمان هیپرکالمی؟ برای پیدا کردن پاسخ، ما باید برای پیدا کردن چه چیزی باعث این بیماری است. اگر آن را توسط بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود، شما به مطالب زیر به عنوان خوانده شده لازم است.

بیماری مزمن کلیوی و هیپرکالمی

بیماری مزمن کلیه یک علت بسیار شایع است که باید مسئول هیپرکالمی است. پتاسیم است که به طور معمول توسط کلیه ها دفع می شود، بنابراین اختلالات هستند که باعث کاهش عملکرد کلیه ها می تواند در هیپرکالمی گردد.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به ویژه برای داروهایی که می تواند سطح پتاسیم خون را افزایش می دهد حساس است. داروهای زیر می باشد، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی بسیار معمول است. با این حال، هر یک از آنها می تواند سطح پتاسیم خون را افزایش می دهد. داروها عبارتند از: دیورتیک های نگهدارنده پتاسیم، مهار کننده های ACE، می روند، ARBs، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و غیره

چگونه درمان هیپرکالمی در بیماری مزمن کلیه؟

درمان هیپرکالمی باید بر اساس علت هیپرکالمی فردی. برای بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه، قطعا آنها پیشنهاد به عقب صدمه ای کلیه و سعی کنید برای جلوگیری از مواد مخدر ذکر شده است که می تواند به آنها هیپرکالمی بدتر.

طب گیاهی چینی است که در اینجا پیشنهاد برای افزایش گردش خون و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، و همچنین بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

تا زمانی که کلیه ها می تواند بهتر کار کند، هیپرکالمی خواهد شد خود به خود کاهش داد. علاوه بر این، بسیاری از گیاهان می تواند به عنوان درمان طبیعی کار می کنند به جای این داروهای شیمیایی در بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هیپرکالمی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.