آیا می توانم گیاهان چینی درمان فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان چینی درمان فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه

 

آیا می توانم گیاهان چینی درمان فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه

فشار خون بالا می تواند یک از عوارض و یا علت بیماری کلیوی مزمن. آیا می توانم گیاهان چینی درمان فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه؟

فشار خون بالا و بیماری مزمن کلیه

هر دو فشار خون بالا و بیماری مزمن کلیه بیماری خاموش هستند هیچ نشانه ای آشکار و یا سیگنال های هشدار دهنده وجود دارد. بسیاری از مردم حتی با فشار خون بالا و یا CKD برای سال بدون آنکه توجه کنند زندگی می کنند.

کلیه توابع را برای تنظیم فشار خون با انتشار یک نوع از مواد به نام رنین. وقتی کلیه ها آسیب دیده اند، ممکن است موفق به انتشار یک مقدار مناسب از رنین، باعث فشار خون بالا.

در عوض، زمانی که شما با فشار خون بالا تشخیص داده شده، خون خسارت وارده به رگ های خونی را در طول چند سال می شود. همانطور که کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن خون در سراسر بدن، عروق شریان کلیوی می توان به راحتی آسیب دیده است، باعث کاهش عملکرد کلیه.

در نتیجه، درمان باید با هر دو آسیب کلیه و فشار خون بالا در همان زمان رسیدگی کند.

آیا می توانم گیاهان چینی درمان فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه؟

طب گیاهی چینی شده است برای استفاده های پزشکی برای بیش از 5.000 سال تاسیس شده است. بیش از صدها نفر از گیاهان برای درمان بیماری های مختلف مزمن کلیوی استفاده می شود. در عین حال، بسیاری از گیاهان دیگر وجود دارد که اثرات امیدوار کننده در کاهش فشار خون بالا نشان می دهد.

بسیاری از گیاهان کمک به افزایش گردش خون و آن را یک فرصت برای بافت ها و اندام های آسیب دیده به دریافت خون و اکسیژن بیشتری را ارائه می دهد. به عنوان یک نتیجه، بافت کلیه آسیب دیده ممکن است تجدید و معکوس شود.

در ضمن، گیاهان که به گسترش رگ های خونی کمک می کند تا به کاهش نیروی خون اضافی به دیوار خون را کمک خواهد کرد. این کمک می کند تا پایین آوردن فشار خون به طور طبیعی.

با این حال، گیاهان برای فشار خون بالا و یا CKD مختلف هستند. با توجه به شرایط پزشکی خود، گیاه شناس فرمول گیاهی مختلف را. حتی برای همان شخص، انتخاب گیاه ممکن است تغییر، به عنوان شرایط پزشکی را بدتر یا بهتر.

اگر شما علاقه، شما می توانید تجربه پزشکی خود را زیر ترک، و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن لیست گیاه شخصی برای شما در 48 ساعت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.