کم شدن آب بدن، کراتینین بالا در سطح 4.0، فشار خون بالا

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کم شدن آب بدن، کراتینین بالا در سطح 4.0، فشار خون بالا

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/676.html

سطح کراتینین سرم خون پدر من به عنوان 4.0 mg / dl و سطح اوره خون به عنوان در 132mg/dl دو روز در پشت شناسایی شده است. هیچ سابقه ای از هر گونه عفونت یا سرما وجود دارد. اما او آب از دست بود و چند vomitings مشاهده قبل به تست های آزمایشگاهی. فشار خون او 160/90 است، لطفا پاسخ به من برسد. با تشکر.

کم آبی بدن می تواند باعث افزایش سطح کراتینین شود. شما می دانید آن می تواند گردش خون صاف داخلی بدن، وقتی که جریان خون در کلیه کاهش می یابد، سلول های کلیه را می توانید مجروح شده است، این است که دلیل و چرا از آن مهم است برای حفظ تعادل آب برای بیمار بیماری کلیوی تاثیر می گذارد. و استفراغ خود را با اسیدوز ایجاد می شود، ما باید به کنترل اختلال الکترولیتی خود را.

در حال حاضر، دارو که به سادگی برای فشار خون بالا و یا سطح کراتینین بالا تجویز می شوند به اندازه کافی، ما نیاز به کنترل اختلال سیستم ایمنی خود را کنید و سعی کنید برای بالا بردن عملکرد کلیه خود را، این است که راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین خود و حذف خود را همه ناراحتی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فشار خون بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.