فشار خون بالا نفروپاتی: آیا هیچ یک از فهرست های تست برای من وجود دارد

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

فشار خون بالا نفروپاتی: آیا هیچ یک از فهرست های تست برای من وجود دارد

 

فشار خون بالا نفروپاتی: آیا هیچ یک از فهرست های تست برای من وجود دارد

مشکل من این است فشار خون من بالا آمده است. من نمی دانم که آیا آن باعث آسیب کلیه ام. در اینجا پزشک محلی گفت که آنها باید برای رها کردن گذشت زمان من به زمان بلکه همان چیزی که نیاز دارم. و پایان دادن به مصرف آنها آزمایش خون من و در نتیجه طبیعی است، و من یک مشکل دفع ادرار ندارد. لطفا توصیه من چه باید بکنید.

برای وضع موجود خود را، من پیشنهاد می کنم شما به استراحت بیشتری را و استراحت به خودتان، به دلیل فشار روانی می تواند فشار خون را افزایش می دهد. اگر فشار خون شما رسیدن به یک درجه خاص، شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد.

همانطور که به تست پزشکی، بیمارستان های مختلف ممکن است از تجهیزات مختلف استفاده کنید، بنابراین ممکن است برخی از تحمل وجود دارد. برای بیماری های کلیه، فقط آن دسته از آزمون معمول می تواند وضعیت واقعی نفرون ها و وضعیت جسمانی عمومی شما بگویید نیست. ما تست ویژه ای را به تمرکز بر آن دسته از سلول های کلیوی، CYS-C، RBP، HCY، BNP، D2-دایمر، IL-6، الکتروفورز، زیر مجموعه لنفوسیتها و دیگران، تنها این اطلاعات روشن می شود، راه حل درمان می تواند بیشتر هدف قرار داده است. این شاخص ها و سایر شاخص های خاص می تواند به شما آسیب اولیه کلیوی بگویید.

به عبارت دیگر، تا زمانی که علت فشار خون بالا نفروپاتی فشار خون خود را، این آزمون ها می تواند کمک به پیدا کردن پاسخ در همان ابتدا. اگر شما نیاز به هر گونه پیگیری، لطفا پیام زیر ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.