دیابت نوع 2: چگونه به کنترل پیشرفت صدمه به کلیه ها

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیابت نوع 2: چگونه به کنترل پیشرفت صدمه به کلیه ها

 


س: من 40 زن ساله هستم و من از دیابت نوع 2 رنج می برند از 2 سال و من همچنین با داشتن فشار خون از 10 سال است. من بیش از وزن بود و من متر در نظر گرفتن metmorfin SR 850 برای دیابت. قند خون من باقی مانده است تقریبا 130 تا 140 و PPS 150 تا 160. فشار خون من تقریبا 80/120 باقی مانده است. اما چند روز پیش در ماه آوریل 2013. پروتئین در ادرار من در بر داشت و دکتر گفت که آن نفروپاتی دیابتی است. پس چگونه می تواند پیشرفت آن را کنترل و جلوگیری از آسیب کلیه ها لطفا کمک کنید.

A: با توجه به صدمه به کلیه ها، شما در حال مصرف با کیفیت بالا و پروتئین کم از سفیده تخم مرغ، شیر خالص، گوشت بدون چربی پیشنهاد شده است. لطفا غذاهای تند غذا خوردن نیست، و قهوه، چای قوی، سودا مصرف نکنید.

در واقع بیمار بیماری کلیه، اگر بافت آسیب دیده کلیه و نفرون می توانید تعمیر و عملکرد کلیه باقی مانده می توانید محافظت شده، آن است که هنوز هم به احتمال زیاد به یک زندگی عادی است.

همانطور که می دانید، هنگامی که بیماران دارای پروتئین در ادرار مشکل، به این معنی است که واکنش التهابی در کلیه ها وجود دارد. آن را به سلول های ساخته شده تغییرات فنوتیپی. تغییرات فنوتیپی سلول ها مهم است در اسکلروز کلیوی و فیبروز بینابینی.

وقتی که سلول های تغییر، سلول های mesangial و سلول های اپی تلیال، سلول های اندوتلیال آسیب دیده خواهد شد. آن را به مرحله فیبروز کلیوی اجرا شود، اگر فورا درمان خوبی ندارد، سطح کراتینین خواهد شد به شدت افزایش یافته است، و بیماران از بروز عوارض بسیاری از.

برای وضع موجود خود، روش درمان کلی ما این است: روشن عامل التهابی داخلی شما، ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و نفرون ها، مسدود کردن فیبروز کلیوی خود را در پیشرفت و گلومرولواسکلروز، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را از آسیب بیشتر، محیط داخلی فقیر خود را تنظیم کنید. این تنها راه برای صرفه جویی در کلیه ها است.

شما می توانید به من اطلاعات دقیق تر و به گزارش آزمون خود را به من ارسال. خوشحالم که در ارائه پیشنهادات دقیق تر هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت نوع,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.