ورزش برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ورزش برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

 

ورزش برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

اگر شما در حال حاضر به سندرم نفروتیک، آن مهم است که بدانیم تمرینات مناسب است. در اینجا تعدادی از ورزش برای اطلاع شما.

سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یک بیماری است که در آن کلیه ها "نشت" پروتئین از خون خود را به ادرار است. در بزرگسالان، سندرم نفروتیک است که اغلب نشانه ای از آسیب کلیوی ناشی از یک مشکل اساسی است.

ورزش برای سندرم نفروتیک

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد مبتلا به سندرم نفروتیک، به شما پیشنهاد به صحبت کردن با پزشک خود در مورد شروع یک برنامه ورزش برای مدیریت کلیه شرایط بهتر است.

پیاده روی

پیاده روی یکی از ساده ترین و در دسترس ترین تمرینات هوازی است. شما می توانید شدت برای مطابقت با سطح تناسب اندام شما متفاوت باشد. آسان و ساده و همچنین رایگان است، که باعث می شود خود را یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک.

دویدن

می توان آن را در داخل خانه انجام می شود، که باعث می شود آنها را به فعالیت های طول سال است. می توان آن را ورزش امن و مفید برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه. شما ممکن است به کاهش علائم مانند درد قفسه سینه، تنگی تنفس پس از دویدن به طور منظم دریافت کنید.

شنا

شنا یک ورزش هوازی بسیار عالی است، اما ملاحظات باید قبل از شروع یک برنامه ساخته شده است. به عنوان یک ورزش ملایم، آن را به نفع سلامت بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، به خصوص برای کودکان و نوجوانان.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری ممکن است ایده آل برای افرادی است که با توجه به مشکلات ارتوپدی روماتیسمی و یا دیگر، قادر به راه رفتن برای مدت زمان طولانی بدون درد یا به سختی است. دوچرخه سواری یک انتخاب خوب برای افرادی که از سندرم نفروتیک رنج می برند.

ورزش می تواند به بیماران مبتلا به مشکل کلیوی در بسیاری جهات کمک کند. این کمک می کند تا تقویت عضلات، کنترل وزن، کاهش خستگی و افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

با این حال، افراد مختلف نیاز به برنامه ورزشی متفاوت است. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن برنامه ورزشی شخصی برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.