درمان طبیعی برای نفروپاتی فشار خون

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای نفروپاتی فشار خون

 

درمان طبیعی برای نفروپاتی فشار خون

درمان نفروپاتی فشار خون بالا باید در دو عامل هدف: به lowing فشار خون بالا و تعمیر کلیه ها آسیب دیده.

نفروپاتی فشار خون

نفروپاتی فشار خون بالا یک بیماری است که باعث صدمه به کلیه ها می باشد. فشار خون بالا باعث می شود قلب شما کار سخت تر و صدمه می زند و رگ های خونی است. همانطور که عروق خونی در قلب خود را به شدن آسیب دیده، که تاثیر خود را در در غربالگری مواد زائد از بدن خود را از دست می دهند. این باعث می شود بیماری های کلیه، که به عنوان نفروپاتی فشار خون بالا شناخته شده است.

درمان طبیعی برای نفروپاتی فشار خون

صحبت از درمان طبیعی، طب گیاهی چینی به پیشنهاد در نفروپاتی فشار خون بالا مورد استفاده قرار گیرد. گیاهان مختلف دارای توابع مختلف است.

گفتگو با گیاه شناس خود را به شما کمک خواهد کرد که برای پیدا کردن گیاهان که کمک می کند تا کاهش فشار خون و بهبود عملکرد کلیه، بر اساس شرایط خود را.

در اینجا برخی از گیاهان مشترک برای نفروپاتی فشار خون بالا. من امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید است.

Cardamon

با توجه به پژوهش، cardamon قادر به کاهش فشار خون به طور موثر است. همچنین بهبود وضعیت آنتی اکسیدانی در حالی که از شکستن لخته شدن خون به طور قابل توجهی بدون تغییر چربیهای خون و سطح فیبرینوژن است.

زالزالک

در یک مطالعه انجام شده در خواندن، انگلستان، 79 بیمار مبتلا به دیابت نوع 2 به طور تصادفی برای دریافت 1200 میلی گرم از عصاره زالزالک در حالی که گروه دیگر دارو برای فشار خون بالا بودند.

زیتون

زیتون نقش مهمی در درمان فشار خون بالا است. نفت ساخته شده از زیتون یافت شده برای کاهش فشار خون است.

درخت جنسهیاجنسان

این می تواند یک مرد را به کنار آمدن با استرس مرتبط با کمبود کلیه ناشی می شود که به دلیل مشکلات ادراری و اختلال عملکرد جنسی کمک کند.

زغال اخته

میوه جات، که شامل cornin اسید ursolic morroniside و sworiside از، قابض، ضد میکروبی، ادرار آور و اقدامات کاهش فشار خون است.

هو Shou وو

آن را می دهد افزایش انرژی و یک تابع قدرتمند باروری و. در حالی که ارائه کلیه با قدرت مورد نیاز آن نیز می تواند کمک به بازیابی از موهای خاکستری، کلسترول بالا، فشار خون و همچنین اسکلروز شریانی را کاهش می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فشار خون,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.