FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6 درمان

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6 درمان

 

FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6 درمان

من یک گزارش پزشکی sufferer.My اخیر FSGS را نشان می دهد GFR 25 و 6.Now کراتینین من تنها مصرف دارو در خون بالا pressure.My دکتر از من خواست تا خود را آماده برای dialysis.Is درمان های دیگر وجود دارد؟ متشکرم.

FSGS یک بیماری بسیار سخت به درمان است و پیشرفت اقدامات بسیار rapidly.GFR چقدر خون توسط کلیه ها فیلتر شده در هر دقیقه و می تواند خوبی refects که چگونه کلیه خود را FSGS functioning.In، به عنوان واحد فیلترینگ به نام گلومرول اسکلروتیک است و نمی تواند از فیلتر خون adequately.As در نتیجه، GFR reduce.Creatinine مواد زائد متابولیک در بدن است و از بدن توسط kidneys.Reduced GFR فیلتر می تواند در کراتینین بالا level.While این کراتینین سمی نیست، می تواند سطح بالایی از سموم خود را در نشان می دهد بدن است.

همانطور که برای درمان برای FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6، دو درمان goals.First هدف درمان این است برای از بین بردن مواد سمی در خون وجود دارد. دوم این است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود تابع کلیوی است، هیچ یک راه حل درمان در طب غربی وجود دارد.

درمان همراه تصفیه خون و طب چینی توصیه می شود برای درمان FSGS. آن را در راه های زیر کار می کند برای درمان این بیماری است.

تعویض پلاسما است که اغلب به درمان FSGS.It استفاده می شود می تواند عوامل التهابی و کمپلکسهای ایمنی بدن و همچنین به عنوان دیگر substances.In مضر این راه از بین بردن آن می تواند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهد. همچنین، می تواند یک محیط روشن برای بازگرداندن اختلال کلیه structure.Based شده به شرط خود را ایجاد کنید، دیگر از درمان تصفیه خون نیز مورد نیاز است.

داروهای چینی تونیک به کلیه ها هستند و آنها می توانند مواد مغذی غنی برای بازسازی اختلال در کلیه را فراهم tissues.Additionally، مواد تشکیل دهنده دارو فعال می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا برای تحریک خود تعمیر کلیه ها اختلال. بنابراین، می تواند به بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.