رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری کلیه: چه می تواند و نه می توانید بخورید

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری کلیه: چه می تواند و نه می توانید بخورید

رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری کلیه: چه می تواند و نه می توانید بخورید

در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه ها به شدت مختل شده و هزاران علائم occur.The اهداف رژیم غذایی باید کمک به حداقل رساندن علائم و تامین مواد مغذی کافی برای سرعت progression.What بیماری رژیم غذایی برای 4 مرحله بیماری کلیه است؟

در مرحله 4 بیماری کلیه، کاهش عملکرد کلیوی به 15 ~ 29٪ از normal.As، اوره، سموم و مواد معدنی اضافی در خون تجمع می یابد، منجر به تهوع، استفراغ، خواب ناکافی، آسیب عصبی، خستگی، ادم ریه و غیره رژیم غذایی کلیه پسند باعث می شود که شما زندگی می کنند یک زندگی با کیفیت بهتر و آهسته زوال عملکرد کلیوی.

پروتئین و مرحله 4 بیماری کلیه

محصول پروتئین اوره است که substance.As سمی کلیه بیمار قادر به حذف اوره از بدن است، بیماران باید کاهش قطره supplement.If پروتئین میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 25 (چگونه به بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی)، و یا حدود 25٪ باقی مانده عملکرد کلیوی، مصرف پروتئین 0.6 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن به patients.Half پروتئین توصیه می شود باید از منابع با کیفیت بالا است که ارائه تمام اسیدهای آمینه ضروری مانند تخم مرغ، شیر، گوشت قرمز آمده است ، مرغ. چه مقدار پروتئین باید هر روز استفاده می کنید؟ لطفا ما را در خط به دست آوردن یک مرجع مشورت کنید.

سدیم و مرحله بیماری 4 کلیه

یک رژیم غذایی کم سدیم است که اغلب به افراد مبتلا به این مرحله 4 disease.It کلیه توصیه می شود می تواند کمک به درمان احتباس مایعات و خون بالا توصیه می شود pressure.The سدیم برای بیماران 1،000 تا 4000mg/day است بر اساس تعادل مایعات در بدن، فشار خون و دیگر بیماری هایی که می تواند سدیم شرط تاثیر می گذارد.

فسفر و مرحله بیماری 4 کلیه

محدودیت فسفر یک بخش مهم در رژیم غذایی برای مرحله 4 disease.As های کلیه کلیه ها قادر به حذف فسفر از بدن، می توان آن را ساخت تا در بدن است. فسفر بالا می تواند باعث افزایش تولید PTH که می تواند در نتیجه آزاد شدن کلسیم و فسفر از bones.Diet خود را برای مرحله بیماری 4 کلیه باید شامل محدودیت فسفر از 800 تا 1000mg روزانه.

پتاسیم و مرحله بیماری 4 کلیه

اگر پتاسیم خون در خون بیش از حد بالا است، آن را می تواند منجر به نامنظم heartbeat.If شود کار خون را نشان می دهد سطح بالای پتاسیم، محدودیت پتاسیم 2،000 ~ 3000 میلی گرم در روز توصیه می شود.

فوق یک رژیم غذایی به طور کلی برای مرحله 4 disease.As های کلیه شرایط بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، شخصی باید بر اساس کار خون شما ساخته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بخورید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.