کیست های کلیه: فسفات بالا، BUN بالا، GFR14

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کیست های کلیه: فسفات بالا، BUN بالا، GFR14

کیست های کلیه: فسفات بالا، BUN بالا، GFR14

س: من بیماری کلیوی به مدت بیش از 6 سال است. من ضمیمه آزمون من خون و آزمایش ادرار، و همچنین نتایج آزمایش اولتراسوند برای اطلاع شما، لطفا به من ارائه برخی از پیشنهادات. با تشکر.

A: من ایمیل کنید و زیر آن چیزی است که من می خواهم در مورد گزارش خود می گویند.

از آزمایش خون خود، plasmatique Phosphore خود را بالاتر از محدوده طبیعی است. شما ممکن است مشکل خارش داشته باشد.

سطح اوره خود را بالاتر از محدوده نرمال است، به این معنی که بیش از حد سم در بدن شما وجود دارد، اگر نه می تواند از بدن منتقل شده، برخی از عوارض جدی خواهد بود رخ داده است.

در سطح کراتینین شما 50.10mg/Land سطح GFR 14.1ml/min است، به این معنی است که شما در حال حاضر در مرحله نارسایی کلیه. اگر شما باید برخی از علائم جدی، شما را مجبور به انجام دیالیز و یا حتی پیوند کلیه.

سطح PTH شما بالاتر از محدوده نرمال است، همچنین عوارض مرحله نارسایی کلیه، بنابراین شما را در مرحله بحرانی هستند.

با توجه به گزارش آزمایش ادرار خود را، شما باید پروتئین در ادرار. کمی نیز بیماری کلیوی را تشدید کنند. به عنوان نشت بسیار، که می گویند نیست، هنوز هم فرصت برای شما وجود دارد. اگر شما یک درمان خوب در حال حاضر، امید را برای شما به یک زندگی عادی وجود دارد.

از اولتراسوند، کلیه شما enlarged.The، بزرگترین کیست 48.7mm و 55.7mm.They بسیار بزرگ است. آنها کلیه های خود را تحت فشار و تشدید صدمه به کلیه، کوچک کردن کیست مشکل اصلی در حال حاضر است.

اگر شما نیاز به پیشنهادات درمان، طب گیاهی چینی و میکرو چینی پزشکی پیشنهاد می شود، که می تواند کمک به چروکیده شدن کیست و کیست کوچکتر. اگر آن را می توانید شما را در یک راه موثر کار می کنند، شما ممکن است انتظار می رود برای جلوگیری از دیالیز در آینده شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.