درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری کلیه

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری کلیه

 

درمان طبیعی برای مرحله 4 بیماری کلیه

اگر شما 4 مرحله بیماری کلیه، مهم است که برای شما به یادگیری در مورد درمان طبیعی است که وضعیت پزشکی شما کار می کند.

مرحله 4 بیماری کلیه

قبل از اینکه شما در پیدا کردن درمان طبیعی، لازم است را برای شما به یادگیری در مورد این بیماری ابتدا است. بیماری مزمن کلیه (CKD) اتفاق می افتد اگر کلیه شما آسیب دیده اند. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده هستند، آنها می توانند برای فیلتر کردن خون و یا انجام کارهای دیگر خود را به خوبی به اندازه کافی برای نگه داشتن شما را سالم نیست.

در مرحله 4 بیماری کلیه، GFR محدوده از 15 ~ 29. بدون یک کنترل خوب، آن را به stage5 توسعه تا زمانی به عنوان GFR کمتر از 15 است.

درمان طبیعی برای بیماری کلیوی مرحله 4

صحبت از درمان طبیعی برای بیماری مرحله 4 کلیه، کلیدی است برای معکوس کردن صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. در این راه، دیالیز ممکن است جلوگیری شود.

طب گیاهی چینی

در از نظر طب سنتی چینی، زمانی که کلیه ها در تعادل نیست، سلامت ذاتی بدن مختل می شود، ایجاد عفونت، التهاب و انسداد احتمالی.

طب گیاهی چینی را انتخاب گیاهان شخصی بر اساس شرایط خود را، که می تواند کمک به مبارزه با عفونت و التهاب، که آن هم در جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند تا.

میکرو چینی پزشکی

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توسعه برنامه کاربردی خارجی جدید که کمک می کند تا نفوذ مواد گیاهی به ضایعه کلیه را به طور مستقیم از طریق پوست است.

با توجه به کاربرد خارجی آن جلوگیری می کند، طعم تلخ و خسارات را به اندامهای گوارشی، در مقایسه با تجویز خوراکی سنتی است.

ایمن درمانی

ایمونوتراپی نیز به عنوان biotherapy مدرن شناخته شده است، که به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با آسیب کلیه.

با توجه به بیش از 95٪ از بیماری کلیوی مربوط به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای، ایمونوتراپی جلوگیری از عود بیماری مزمن کلیه که می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند.

اگر شما علاقه در راه های طبیعی تر به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و ما خوشحالیم که به شما در کمتر از 48 ساعت پاسخ.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.