باید مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را دریافت پیوند کلیه

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

باید مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را دریافت پیوند کلیه

 

باید مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را دریافت پیوند کلیه

به طور کلی، زمانی که شرایط توسعه 5 مرحله نارسایی کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد توصیه می شود برای حفظ جان بیماران. مرحله 5 مرحله شدید ترین بیماری کلیوی نارسایی کلیه است، ما همچنین می توانیم آنرا مرحله 5 بیماری مزمن کلیه و یا مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD). در این مرحله، بیشتر عملکرد کلیه از دست داده شده است و میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 15 میلی لیتر / دقیقه یا کمتر باقی مانده است.

در مقایسه با دیالیز، یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جان خود را طولانی تر. اما دریافت پیوند کلیه یک چیز آسان نیست، انتظار برای یک اهدا کننده کلیه ممکن است سال ها طول بکشد. برخی موارد ممکن است عود پس از یک دوره از زمان پیوند کلیه، مانند FSGS. در بالینی، بسیاری از موارد پیوند است که بازگشت به دیالیز یا پیوند کلیه دیگر وجود دارد. اگر تقریبا تمام عملکرد کلیه از بین رفته است، و سپس ما برای شما آرزو می تواند یک پیوند موفق کلیه زودی دریافت خواهید کرد، در حالی که اگر شما در حال حاضر دریافت، و سپس در اینجا برخی از نکات پیوند کلیه شما باید بدانید.

با این حال، اگر شما به دریافت پیوند کلیه مناسب نمی باشد، گزینه درمانی دیگری وجود دارد؟ در چین، داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع از قبیل ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تامین تغذیه کلیه های آسیب دیده. تا زمانی به عنوان مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، پیوند کلیه است که تنها و آخرین انتخاب نیست، آنها همچنین می توانند داروهای گیاهی چینی که با هدف صرفه جویی در کلیه خود را امتحان کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دریافت پیوند کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.