تمایلات جنسی مرد و بیماری کلیه پلی کیستیک

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تمایلات جنسی مرد و بیماری کلیه پلی کیستیک

 

تمایلات جنسی مرد و بیماری کلیه پلی کیستیک

تمایلات جنسی مرد است به احتمال زیاد به بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است تحت تاثیر قرار بگیرند، به ویژه هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است. ما باید بگوییم که مشکلات جنسی مردان اذیت برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک زیادی و کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار می.

خستگی می تواند تبدیل به یکی از علائم شایع مردان با تجربه در زمینه بیماری کلیوی، برخی از بیماری کلیه پلی کیستیک احساس بیش از حد خسته جنس، هورمون مواد شیمیایی تولید شده توسط سیستم غدد درون ریز بدن هستند. آنها نقش مهمی در توانایی فرد را برای احساس میل جنسی ایفا می کنند. کلیه ها بخشی از سیستم غدد درون ریز است. مردان مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است سطح هورمون خود را در حال تغییر است، اگر سطح هورمون ها از تعادل خارج شوند، مردم ممکن است کاهش در میل جنسی خود را تجربه.

رشد کیست در کلیه ها می تواند بزرگ شدن حفظ و به تدریج ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه، که می تواند کلیه ایسکمیک و anoxic. در آن صورت، جریان خون در سراسر بدن تحت تاثیر قرار خواهد شد، بدون جریان خون مناسب، آلت تناسلی مرد می تواند نعوظ را حفظ نیست. گاهی اوقات اختلال نعوظ از عوارض جانبی داروها، به ویژه آنهایی که برای کنترل فشار خون است، در حالی که فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است.

تمایلات جنسی مردان است که فقط در مورد مقاربت جنسی نیست. آن هم در مورد مردم چگونه احساس و بیان خود است. احساس جنسی و یا جذاب سخت تر می شود زمانی که بدن دستخوش تغییرات غیر منتظره، به ویژه هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک ایجاد نارسایی مزمن کلیه، علائم واضح تر ممکن است رخ دهد، بیماران ممکن است احساس نگرانی، افسردگی و اضطراب، زمانی که با یک بیماری است که علاج ناپذیر مواجه، این احساسات ممکن است باعث مشکلات جنسی مردان.

به عنوان یک بیماری پلی کیستیک کلیه بیمار، اگر شما از مشکلات در تمایلات جنسی مردان رنج می برند، پزشک شما ممکن است شما برخی از توصیه را به شما کمک کند با آن برخورد. اما شما باید بدانید که کاهش آن کیست و صرفه جویی در کلیه خود را مهم ترین نکته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.