گیاهان برای کاهش سطح کراتینین و افزایش GFR طبیعی

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گیاهان برای کاهش سطح کراتینین و افزایش GFR طبیعی

 

گیاهان برای کاهش سطح کراتینین و افزایش GFR طبیعی

سطح کراتینین GFR و دو اندازه گیری مهم function.GFR کلیه اندازه گیری مقدار خون توسط کلیه ها فیلتر شده هر minute.If GFR کاهش می یابد، کمتر خون توسط کلیه ها فیلتر خواهد شد، بنابراین در levels.Are کراتینین بالا در نتیجه هر گونه گیاهان وجود دارد به کاهش کراتینین سطوح و بالا بردن GFR؟

در اکثر موارد، بیماری کلیوی به آرامی پیشرفت است که به مرحله پاسخ التهابی، فیبروز مرحله و مرحله زخم تقسیم شده است.

در مرحله اول، ساختار کلیه شده است تغییر نکرده است yet.However، اگر پاسخ التهابی سرکوب نیست، عوامل التهابی را به بافت کلیه infilter منجر به التهاب از کلیه tissues.In حکیم پاسخ التهابی، عملکرد کلیه نمی کند decline.In طور کلی، GFR و کراتینین هنوز در محدوده نرمال نگه می دارد.

هنگامی که پیشرفت بیماری کلیوی به مرحله فیبروز زیادی از ماتریس خارج سلولی forms.More و سلول های سالم تر کلیوی همراه با فیبروز جایگزین tissues.As نتیجه، عملکرد کلیوی به gradually.Afterwards را کاهش می دهد، کراتینین افزایش خواهد یافت و GFR کاهش خواهد یافت.

در مرحله زخم، بافت کلیه تبدیل خواهد شد که بیشتر و بیشتر scarred.As بافت کلیه تبدیل به زخم، کلیه ها قادر خواهد بود برای فیلتر کردن blood.Consequently نیست، ایجاد ضایعات بیشتر در خون، در نتیجه در خون creatinine.Less بالا فیلتر نتایج کلیه کراتینین بالا. در اینجا شما می توانید صفحه 7 راه طبیعی برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا در CKD یاد بگیرند.

 

گیاهان برای کاهش سطح کراتینین و افزایش GFR در روش های زیر.

ضد التهاب

گیاهان ضد التهاب function.They می تواند روشن کردن فاکتورهای التهابی در بدن و متوقف کردن آنها به infilter به کلیه tissues.As نتیجه، آن می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها متوقف شود.

تامین مواد مغذی

گیاهان غنی از انواع مواد مغذی هستند و آنها تونیک به بافت کلیه می باشد. آنها می توانند مواد خام کافی برای ترمیم بافت های اختلال کلیه ارائه می کنند.

ماتریکس خارج سلولی

یک مقدار زیادی از ماتریس خارج سلولی می سازد تا در کلیه ها به جای بیشتر و سالم تر tissues.Herbs کلیه می تواند به ماتریکس خارج سلولی به جای بیشتر کاهش رشد سلول های کلیه.

بهبود عملکرد کلیوی

گیاهان می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا بدن. بنابراین، کلیه ها اختلال خواهد شد بازسازی شده، در نتیجه بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند بهتر کار کند، GFR بهبود خواهد یافت و کراتینین را کاهش می دهد.

گیاهان می تواند سطح کراتینین را کاهش و افزایش GFR در راه بالا. بر اساس شرایط فردی، انواع مختلف از گیاهان استفاده می شود. شما هرگز نباید گیاهان بدون مشورت با یک پزشک طب چینی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: افزایش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.