می تواند به بیماران مبتلا به PKD در ESRD اجتناب از دیالیز

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به PKD در ESRD اجتناب از دیالیز

 

می تواند به بیماران مبتلا به PKD در ESRD اجتناب از دیالیز

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری پیشرونده است. تقریبا 50٪ از بیماران توسعه توسط 60.If سن کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون ESRD، دیالیز خواهد بود بیماران مبتلا به PKD needed.Can در ESRD جلوگیری از دیالیز؟

دیالیز درمان نجات بخش برای کسانی که مبتلا به ESRD است، اما تنها 10 درصد از کار عملکرد does.Also به کلیه به دلیل تاثیر آن بر بدن انجام، می توان آن را به تن از عوارض جانبی مانند هرگز آسیب، عفونت، بیماری قلبی و غیره منجر شود به عنوان یک نتیجه، متوسط ​​امید به زندگی برای یک بیمار PKD در دیالیز است که به طور کلی پنج years.If عوارض دیالیز سنگین تر بودن از مزایای آن، آن را بدون اهمیت در بهبود بیماران مبتلا به quality.Can زندگی بیماران با PKD در ESRD جلوگیری از دیالیز؟

PKD با کیست های متعدد در حال رشد در kidneys.As کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. برجسته، آنها را tissues.When مجاور کلیه بافت کلیوی می تواند خون و اکسیژن کافی دریافت نمی کند، فشرده سازی، بافت کلیه تبدیل خواهد شد فیبروتیک و necrotic.Eventually، ESRD رخ خواهد داد.

بیماران شکایت دارند که آنها از دست دادن اعتماد به نفس در طب سنتی غربی به دلیل پزشک آنها را درمان نمی تا کلیه خود fail.Is، هر نوع درمان جایگزین وجود دارد برای کمک به افراد مبتلا به PKD در ESRD جلوگیری از دیالیز؟

برای کمک به بیماران مبتلا به با PKD ESRD جلوگیری از دیالیز، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیوی. طب چینی می تواند کمک به بدن بازیابی بهبود توانایی خود برای تحریک خود بازسازی بافت کلیه است. همچنین داروهای مقوی به کلیه ها هستند و آنها می توانند مواد مغذی کافی برای خود تعمیر از اختلال kidneys.Additionally، با کوچک شدن کیست های بزرگ، طب چینی می تواند از آسیب بیشتر به کلیه ها متوقف شود.

با این حال، طب چینی است مناسب برای تمام افراد مبتلا به PKD در داروهای ESRD.The به کلیه ها از طریق گردش خون نیست. در صورتی که جریان خون در کلیه ها وجود دارد، داروهای نمی خواهد effect.That است که چرا بیماران پیشنهاد برای دریافت درمان در اسرع وقت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.