CKD 3، کراتینین 1.24، GFR 42، درمان توصیه شده

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

CKD 3، کراتینین 1.24، GFR 42، درمان توصیه شده

CKD 3، کراتینین 1.24، GFR 42، درمان توصیه شده

من با CKD 3 ماه تشخیص داده شد گزارش ago.The پزشکی نشان می دهد کراتینین 1.24 و GFR 42.I نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب و ورزش به طور منظم. درمان توصیه می شود چیست؟ هر گونه توصیه قدردانی خواهد شد.

CKD 3 با آسیب کلیوی متوسط ​​GFR در محدوده 30 ~ 59ml/min.In این مرحله برجسته، برخی از علائم اولیه صدمه به کلیه ها شروع به نظر می رسد مانند بیماری های استخوان، تغییر در ادرار کردن، تورم، کم خونی etc.A رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی تغییرات به تنهایی می تواند condition.If شما هیچ درمان تهاجمی دیگری استفاده می شود مدیریت نیست، شما را به مرحله بعدی به زودی.

همانطور که برای درمان CKD 3، سه هدف از درمان وجود دارد:

کنترل شرایط است که باعث صدمه به کلیه ها؛

درمان عوارض CKD 3؛

بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

توصیه می شود برای درمان CKD 3 با کراتینین 1.24 و GFR 42

به علل مشکل کلیه خود را 1.What؟ شما باید در وحله اول کشف کردن آن را. دیابت و فشار خون بالا هستند دو علل عمده بیماری کلیوی. آیا این بیماری دارید؟ اگر شما در مورد علل مشکل شما روشن نیست، شما می توانید ما را در line.Generally مشورت پزشک خود را از داروها برای کنترل این شرایط تجویز کند.

2.As در بالا ذکر شد، CKD 3 می تواند منجر به بی شمار از عوارض. در عوض، این عوارض می تواند زوال عملکرد کلیوی را تسریع بخشد. بسیاری از بیماران عوارض جان خود را از دست می دهند قبل از کلیه خود را شکست علت مرگ بیماری completely.Cardiovascular عمده CKD است. بنابراین، درمان مربوطه و داروهای مورد نیاز است.

3.The بالاتر از دو اهداف درمان می تواند توان در treatment.However متعارف به دست آورد، بدون وجود چنین درمان برای بازگرداندن اختلال کلیه و افزایش کلیه function.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند رسیدن به این درمان goal.The داروهای چینی تونیک به کلیه ها و می تواند عوامل رشد در kidneys.In این راه فعال، این درمان می تواند خود بازسازی ساختار کلیه اختلال را تحریک به بهبود عملکرد کلیوی.

بالا توصیه می شود برای درمان CKD 3 است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.