مواد غذایی باید در بیماری پارانشیم کلیه اجتناب

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مواد غذایی باید در بیماری پارانشیم کلیه اجتناب

مواد غذایی باید در بیماری پارانشیم کلیه اجتناب

پارانشیم کلیه مهمی در کلیه ها، که در آن واحدهای عملکردی کلیه بیماری پارانشیم located.Renal است می تواند باعث عملکرد کلیه غذاهای decline.Some جدی باید در بیماری پارانشیم کلیه اجتناب است.

کلیه های سالم می تواند خون را فیلتر و حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن و همچنین تعادل سطح مواد معدنی مختلف در body.As، عمدتا مواد زائد و مایعات از چیزی است که ما نوشیدن و خوردن، مهم است که برای کاهش foods.Meanwhile خاص، می تواند کمک به حفظ تعادل مواد معدنی با کاهش زیر foods.The خاص یک لیست از مواد غذایی باید در بیماری پارانشیم کلیوی اجتناب شود.

غذاهای با نمک بالا

احتباس آب و نمک می تواند فشار خون بالا و تورم می شود، در نتیجه سرعت بخشیدن به deterioration.It عملکرد کلیوی انتخاب عاقلانه برای کاهش غذاهای پر نمک در روزانه تورم جدی diet.If رخ می دهد، مصرف مایعات باید نیز کنترل شود.

غذاهای لود شده در پروتئین

غذاهای لود شده در پروتئین ها باید در بیماری پارانشیم کلیوی اجتناب شود. اوره حاصل از پروتئین است و به کلیه ها و دیگر organs.Also بدن سمی است، مصرف غذاهای پر شده در پروتئین می تواند پروتئینوری است که شتاب دهنده زوال عملکرد کلیوی بدتر.

غذاهای غنی از فسفر

فسفر بخش مهمی از استخوان است و یک تابع حیاتی در تنظیم metabolism.However است نیز انجام دهد، اگر سطح فسفر در خون بیش از حد بالا، می توانید پوست را itching.Meanwhile شود، فسفر بالا می تواند از دست دادن کلسیم از استخوان می شود، در نتیجه و در نتیجه بیماری استخوان.

غذاهای غنی از پتاسیم

مشکل قلبی است که معمولا در بیماری پیشرفته کلیوی پارانشیم دیده می شود. اگر سطح پتاسیم در خون بیش از حد بالا، می تواند باعث نامنظم شدن ضربان قلب و بدتر های قلب problem.Therefore، غذاهای پر پتاسیم باید در بیماری پارانشیم کلیوی اجتناب شود.

غذاهای با چربی بالا

هیپرلیپیدمی است که معمولا در پارانشیم disease.It کلیه دیده می شود می تواند خطر از قلب و عروق disease.So، غذاهای پرچرب باید در بیماری پارانشیم کلیوی اجتناب شود، افزایش می دهد.

فوق برخی از مواد غذایی به طور کلی باید در disease.As پارانشیم کلیه اجتناب وضعیت بیماری از مورد به مورد متفاوت است، یک رژیم شخصی باید بر اساس کار خون شما ساخته شده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه اجتناب,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.