بیماری مزمن کلیه با از GFR 20 و کراتینین 7.1

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه با از GFR 20 و کراتینین 7.1

 

بیماری مزمن کلیه با از GFR 20 و کراتینین 7.1

از GFR 20 و کراتینین 7.1 نشان می دهد مرحله CKD 4، است که وضعیت بیماری کلیه پیشرفته. خواندن و پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

با توجه به GFR، بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله به شرح زیر تقسیم شده است.

Stage1: GFR ≧ 90mg/ml

Stage2: GFR (60 ~ 89mg/ml)

Stage3: GFR (59 ~~ 30mg/ml)

Stage4: GFR (29 ~~ 15mg/ml)

Stage5: GFR (14 ~ 0mg/ml):

کراتینین 7.1

کراتینین محصول زباله از فعالیت عضلانی، که باید از خون توسط کلیه ها در شرایط عادی فیلتر است. با این حال، زمانی که کلیه های خود را نمی تواند به خوبی عمل، کراتینین به عنوان مواد مضر و سپرده در خون است کار خواهد کرد، باعث سطح کراتینین بالا.

با این حال، کراتینین ارزش آزمایشگاه هوشمند که می تواند صدمه به کلیه ها در همان ابتدا منعکس نیست. در مقابل، تنها زمانی که حداقل 50٪ از عملکرد کلیه از دست داده، می تواند افزایش کراتینین. در نتیجه، زمانی که سطح کراتینین خود را بالاتر از محدوده نرمال است، شما در حال پیشنهاد را به آزمون در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سلامت خود.

در مقایسه با کراتینین، GFR نشانه ای دقیق تر برای کشف کردن که چگونه به خوبی کار کلیه شما است.

GFR 20

GFR 20 نشان می دهد که بیماری شما شدید است و صدمه به کلیه ها خود را در یک مرحله پیشرفته. در مرحله CKD 4، مهم ترین چیز این است که برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده به بهبود عملکرد کلیه است.

در این مرحله، اگر شما برخی از عوارض شدید از قبیل نارسایی قلبی، نارسایی کبدی و غیره، دیالیز ممکن است توسط پزشکان توصیه می شود. و بدون کنترل خوب، هنگامی که GFR کمتر از 15 است، دیالیز نیز لازم است برای حفظ زندگی خود باشد.

برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، طب گیاهی چینی به آن کمک می کند افزایش گردش خون کلیوی و بهبود توانایی خود درمان بافت کلیه آسیب دیده تا که به بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.