بیماری مزمن کلیه و دیابت: چگونه می توانم من اجتناب از نارسایی کلیه

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه و دیابت: چگونه می توانم من اجتناب از نارسایی کلیه

 

بیماری مزمن کلیه و دیابت: چگونه می توانم من اجتناب از نارسایی کلیه

دیابت به راحتی بر کلیه ها و باعث بیماری کلیوی مزمن می باشد. چگونه می توانم جلوگیری از نارسایی کلیه؟ بهبود عملکرد کلیه خواهد بود که کلید.

دیابت و بیماری مزمن کلیه

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت، آن را باعث آسیب به عروق خونی کوچک در کلیه خود را در طول سال می شود. نگه داشتن قند خون خود را در محدوده سالم خواهد بود نکته مهم برای مدیریت کلیه بهتر است. بیماری کلیه است که کلیه نفرون را صدمه می زند و به عنوان نفروپاتی دیابتی شناخته شده است.

چگونه می تواند نارسایی کلیه جلوگیری کنم؟

بدون کنترل خوب یا درمان فوری، CKD به نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) در نهایت توسعه. چگونه می توان نارسایی کلیه اجتناب می کنید؟

برای بیمارانی که از نفروپاتی دیابتی رنج می برند، دو عامل عمده عبارتند از کلیه های خود را در مدیریت و مدیریت دیابت خود را. برای رسیدن به هدف، تغییرات، مانند بسیاری از درمان های پزشکی، شیوه زندگی، مدیریت عاطفی و غیره دخیل هستند.

ایمونوتراپی است که در اینجا پیشنهاد می تواند کمک به معکوس دیابت در بسیاری از موارد است. این است همه منظوره نیست، اما آن را نشان می دهد اثرات بزرگ در بعضی موارد دیابت است.

دیابت، با توجه به آخرین تحقیقات، خسارت خود ایمنی است. بسیاری از درمانها تنها در کاهش سطح قند خون هدف، اما موفق به مقابله با سیستم ایمنی زمینه ای است. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران باید به درمان برای زندگی بستگی دارد.

ایمونوتراپی طراحی شده است برای بازسازی سیستم ایمنی بدن است که می تواند کمک به مدیریت دیابت از علت ریشه.

طب گیاهی چینی می تواند یک انتخاب خوب برای بهبود عملکرد کلیه. بسیاری از گیاهان تونیک به کلیه ها، که می تواند گردش خون را تقویت کند. به عنوان یک نتیجه، بافت های آسیب دیده بدن، می تواند خون و اکسیژن، که باعث می شود یک محیط خوب برای آنها را به خود درمان جدید را دریافت خواهید کرد. این عملکرد کلیه چگونه با کمک طب گیاهی چینی را بهبود می بخشد.

تا زمانی که هر دو دیابت و بیماری مزمن کلیه می تواند کنترل شود، این امکان وجود دارد برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.