گیاهان چینی برای PKD و GFR 30

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30

اگر PKD است که به خوبی کنترل نشده، بیماران را پیدا خواهد کرد سطح کراتینین خود را بالاتر و بالاتر و GFR (میزان تصفیه گلومرولی) سطح پایین تر و پایین تر، که می تواند ما را از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه بگویید. اگر سطح GFR کاهش به 30، آنچه می تواند گیاهان چینی بیماران مبتلا به PKD کمک می کند؟

همانطور که به کسانی که بیماران PKD با به GFR 30، شرایط آنها در حال حاضر در اواخر مرحله از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی است. بنابراین آن معنی است که اگر بدون درمان رها شود، این وضعیت به زودی توسعه مرحله 4 بیماری مزمن کلیه که به معنی بیماران دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک نیاز. که آیا می تواند گیاهان چینی کمک می کند بیماران PKD با 30 GFR جلوگیری از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

خوب، آن را در مورد اینکه آیا گیاهان چینی می تواند معامله با دلیل و در نتیجه از دست دادن عملکرد کلیه کمک بستگی دارد. همانطور که همه ما می دانیم، از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ارثی است که توسط کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص است. با سن، این کیست ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر، هنگامی که آنها به یک درجه خاص رشد می کنند، تمام بافت های اطراف کلیه، که به تدریج می تواند باعث به کلیه ها می شود ایسکمیک و anoxic ستم آنها را. در حال حاضر دشوار است برای ما می دانیم که بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک کلیه و کاهش کیست هستند چیزی است که یک درمان واقعی برای PKD قادر به مقابله با است.

از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و از بین بردن استاز خون، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بهبود بیماران مبتلا به PKD دولت هیپوکسیک ایسکمیک، در عین حال گیاهان چینی می تواند کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست کوچک، کاهش فعالیت سلول های پوشش کیست ترشح مایعات و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست. در جهت افزایش اثربخشی داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است اما بیرونی استفاده می شود، بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را.

انتظار می رود گیاهان چینی برای کمک به بهبود بیماران PKD با به GFR 30 سطح GFR و عملکرد کلیه، اما می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، آیا شما ذهن ما می گوید بیشتر در مورد شرایط خود را؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.