بهبود عملکرد کلیه با سطح کراتینین بالا بدون دیالیز

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بهبود عملکرد کلیه با سطح کراتینین بالا بدون دیالیز

 

بهبود عملکرد کلیه با سطح کراتینین بالا بدون دیالیز

آیا می توانم یک فرد با سطح کراتینین بالا بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟ سطح کراتینین بالا معمولا برای صدمه به کلیه ها شدید و اختلال عملکرد کلیه ها ایستاده اند، اگر ما را ترک کردن عوامل دیگر است که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار. تلاش در جهت بهبود عملکرد کلیه کارآمد ترین راه برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

در موارد عادی، کلیه های سالم کمک به حذف مواد زائد و خارج مایع اضافی را از بدن، در حالی که با از دست دادن عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا و بالاتر تبدیل خواهد شد. همانطور که کلیه ما بسیار قوی توانایی جبرانی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه در حال حاضر از دست داده اند. چگونه در مورد درمان معمول برای سطح کراتینین بالا؟

در بالینی، بیماران با سطح کراتینین بالا معمولا پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین همراه با برخی از برخی از داروها را برای کاهش سطح کراتینین. با این حال، سطح کراتینین با افزایش نرخ نسبتا آهسته افزایش هنوز هم نگه می دارد. هنگامی که سطح کراتینین افزایش به درجه خاصی، برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض ممکن است ظاهر می شود، در آن صورت، دیالیز توصیه می شود.

که دیالیز می تواند پایین تر سطح کراتینین بالا کمک کند و تسکین برخی از علائم تا حدی درست است، اما این نیز درست است که دیالیز قادر به درمان بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. پس از یک دوره دیالیز، بیماران کاهش برون ده ادرار پیدا کنید.

در بالینی، داروهای گیاهی چینی چینی استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. با افزایش در عملکرد کلیه، سطح کراتینین به تدریج به عقب برویم به سطح عادی و طبیعی است.

اگرچه داروهای گیاهی چینی توابع بهبود عملکرد کلیه، آنها نمی تواند به تنهایی کار می کنند. یک درمان سیستمیک بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز است. همانطور که همه ما می دانیم، اثر درمان از مورد به مورد متفاوت است، و ما امیدواریم که شما یکی از خوش شانس.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.