چه می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نوشیدن

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نوشیدن

 

چه می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نوشیدن

س: من در یک رژیم غذایی کلیوی ناشی از دیابت و در مورد آنچه که من نمی توانم نوشیدن اشتباه. آیا می توانم به شما کمک کند؟

: به طور کلی، نوشابه های تیره، مانند دکتر فلفل، کوکاکولا، پپسی، آبجو، و بطری یا کنسرو چای سرد باید اجتناب شود به عنوان آنها حاوی مواد افزودنی فسفات. نوشیدنی های شیرین شده با شکر یا شربت ذرت با فروکتوز بالا نیز باید در یک رژیم غذایی کلیوی ناشی از دیابت اجتناب شود. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ممکن است نیاز به محدود کردن و یا جلوگیری از شیر و بسیاری از آب میوه سرشار از پتاسیم هستند.

لطفا موضوع را با متخصص تغذیه خود را برای دستورالعمل ها به چه نوشیدنی های امن را برای شما به نوشیدن. به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، اگر شما پروتئین های سنگین رنج می برند، پیش آگهی ضعیف تبدیل خواهد شد، آن است که احتمال ابتلا به نارسایی مزمن کلیه است. در آن صورت، درمان است که می تواند به صدمه تعمیر کلیه کمک کند و سعی در بهبود عملکرد کلیه می تواند به عنوان یک درمان واقعی محسوب می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نوشیدن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.